"siff" Skrevet 5. oktober 2007 #1 Skrevet 5. oktober 2007 Jeg fikk en skikkelig følelsesladet "trøkk" på jobben i dag. Satte inn to egg forrige tirsdag og bruker progestan kapsler i kjeden for å gjøre forholdene optimale der inne. Har et mislykket forsøk bak meg. Jeg er enormt følelsesladet for tiden, og går rund og er veldig spent på om det går bra denne gangen. Fikk farge i det som kommer ut der nede i går. Det kunne minne om spotting, men det liknet egentlig ikke helt. Da tenkte jeg med en gang at mensen var på vei. Det kom ingen blødning. Har det slik i dag også, og når jeg kom på jobb i dag morges hadde det kommet ut ganske mye. Det gjorde meg skikkelig deprimert. Begynte å grine og klarte ikke slutte. Endte med at jeg valgte å gå hjem igjen. Vet ikke hva dette kan være. Mensen? Festeblødning? Irriterte slimhinner? Jeg blir rett og slett sprø av å vente på testing. Skal teste onsdag. Dette sliter noe forferdelig på psyken. Det er vel noen som kjenner seg igjen? Måtte bare lufte tankene litt her...
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 5. oktober 2007 #2 Skrevet 5. oktober 2007 Jeg vil tro det er irritert slimhinne, for det er for tidlig å få mensen nå. Lykke til på onsdag! :-)
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 7. oktober 2007 #3 Skrevet 7. oktober 2007 Hvordan går det med deg "siff"? Klæm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå