Gå til innhold

Oppvaskmaskin og 1 åring...

Anbefalte innlegg

....det går overhode ikke sammen. Det er umulig å ta ut eller inn av den når han er tilstede. Da skal han helst sitte oppi døra og leke med alt det gille som er inni. Klar det går fint å leke med det om en står ved siden av også. Og så rask han er.....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10562899-oppvaskmaskin-og-1-%C3%A5ring/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er et styr her hjemme også. Det hjalp ta jeg lærte Emily å dytte døren igjen og skru på knappen og trykke på "on". Så starter den og det er kjempegøy! Når hun kommer og skal "hjelpe" meg med å ta ut ender det ofte med at jeg sier at "kan du hjelpe mamma å lukke døren?", så gjør vi det og så får resten av oppvasken vente:) Egentlig så er det mye husarbeid som må vente til prinsessen er i seng...:)

Vi tar ordner ofte dette mens Linea sitter i stolen sin og venter på mat (altså mens micro'n går eller vannet koker) eller nettopp er ferdig med å spise. Da får hun ikke "hjulpet" oss. Ellers så har vi h e l d i g v i s av knapp på toppen av lokket som slår maskinen helt av, i stedet for at den står i standby. Det er genialt! Da klarer hun ikke sette den i gang.

Vi hra løst det der med at ho får rydde i skapet ved siden av maskinen vi... Tuppervare over hele gulvet men det får gå... Ingen finger som er kappet av på kniv eller baby med glass i hodet..

Kjenner en som fekk hele maskinen over seg eg... Var ikkje festet nok i disken...

Annonse

Hehehe, i månedsvis, helt siden han begynte krype, har vi måttet passe på å åpne oppv.mask bare når han er langt unna. - Han kan holde på med hva som helst, men i det han hører oppvaskmaskinen bli åpnet, skynder han seg alt han kan, og er der på et blunk! hehe, jeg må nå le :-)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...