Gå til innhold

Uff, så redd jeg er nå..dette blir en lang helg..(samme som på 2.tri)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Sist mens var rundt 5/7, så er i min 14. uke nå 13+1 i dag. Formen er fin, ingen blødning og ingen smerter. Har de vanlige symptomene. Pga EXU i april i år, ville jeg følge opp hcg, den første tok jeg 4/9 som var på 39 000, jeg tok en ny nå 1/10 som var på 37 000. Nå er jeg livredd, gråter og mannen min er borte på jobb og jeg får ikke tak i han. Snakket med en annen lege da min fastlege har fri i dag, som sier at dette er innen det normale og at dette tilsvarer et normalt svangerskap, men jeg klarer ikke å slå meg til ro med det, og forventet et høyere tall.at det skal skje en stigning. Men jeg kan jo være litt lenger kommet, og Hcg er på vei nedover. Hun rekvirerte en ul til meg, men det blir nok uansett ikke før på mandag.. uffa meg, hva tror dere..:(

klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har fått vite at hcg stiger helt til rundt uke 12, da er det på det høyeste, for deretter å synke resten av svangerskapet, så det høres jo ut som alt er helt normalt hos deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei har opplevd det samme som deg i uke 10 . at det sank ,det skal hvis synke når du har komme så langt , min baby er snart tennåring ,så alt var i orden , er gravid nå 10 uker .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble litt letta av svarene deres nå jenter, takk skal dere ha..at ting går bra betyr så mye for meg (som hos alle andre!) Er det flere med samme opplevelsen..?? Takknemlig for svar...! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mitt sank fra 63000 til 62000, og jeg har vært på innvendig ul i dag og der så jeg en liten en som lå å sprellet og hjertet slo :) dette har jeg lest på lommelegen.no:

Det som er sikkert er at hCG nivået skal ha en jevn stigning i svangerskapet frem til 8-10 uker - på et maksimum: 50.000-100.000 - for deretter å synke til ca. 20.000 for resten av svangerskapet.

Vennlig hilsen Dr. Peer Høvik, gynekolog

 

jeg er i uke 9+1 i dag.. han som tok ul på meg i dag sa det hadde sunket VELDIG lite, har ingen betydning, og det var masse liv :) jeg sa også til han dette jeg har lest på lommelegen, og han sa at det er forskjellig fra person til person når det begynner å synke...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...