spent08 Skrevet 5. oktober 2007 #1 Del Skrevet 5. oktober 2007 Idag har vi vært på ul!:)det var en utrolig opplevelse!Termindato ble flyttet fra 6.mars til 12. mars da...men det gjør ingenting..,vi får en flott, sunn og frisk gutt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wilma<3 Skrevet 5. oktober 2007 #2 Del Skrevet 5. oktober 2007 Ja, d er jo d viktigste;-) Gratukerer masse;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Tullerusk♥ Skrevet 5. oktober 2007 #3 Del Skrevet 5. oktober 2007 Gratulerer med den kommende prinsen...=o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vipsen*en av hver* Skrevet 6. oktober 2007 #4 Del Skrevet 6. oktober 2007 grattis...Å jeg og vil på UL.. skal på torsdag.. denne gangen vil jeg vite kjønnet.. vist det ikke sist.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miras Skrevet 7. oktober 2007 #5 Del Skrevet 7. oktober 2007 Jeg skal 25.10, gleder meg som en unge!!!! Hørte hjertelyden for første gang for litt over en uke siden, syntes det var så spesielt, men blir jo enda bedre med bilder!!! Å gratulerer masse med en helt perfekt gutt!! Så deilig det må være å få den beskjeden!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugarplum med spire =) Skrevet 8. oktober 2007 #6 Del Skrevet 8. oktober 2007 Gratulerer med guttebaby i magen :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bula-fødeklar Skrevet 9. oktober 2007 #7 Del Skrevet 9. oktober 2007 Er kjempespent selv. Skal på UL fredag. Håper på jente eller gutt =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bebisen Skrevet 9. oktober 2007 #8 Del Skrevet 9. oktober 2007 Så flott, gratulerer!! Jeg var også på UL i dag, her blir det en jente og terminen ble flyttet kun en dag til den 3. mars. Det er så morsomt å se - jenta vår virket også sunn og frisk!!! Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spent08 Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #9 Del Skrevet 9. oktober 2007 Tusen takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
idarlen Skrevet 10. oktober 2007 #10 Del Skrevet 10. oktober 2007 Gratulerer med en liten prins, flott at alt var bra med den lille! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå