Gå til innhold

Hvor lenge har du igejn av 1 tri?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vell ca 4 uker igjen av 1 tri.

Har termin rundt den 15 mai om jeg skal stole på terminkalkulatoren på siden her.

Selv da?

Skrevet

Ca tre uker igjen.Termin 9. mai.

Skrevet

Har termin 23 mai og har dermed 5 uker igjen til 12 fullgåtte uker. 5 uker i spenning,redsel for å miste den lille igjen...

Skrevet

3 uker igjen akkurat i dag.

Er 9 fullgåtte uker med termin 11 mai.

Skrevet

har 3 uker å 1 dag ijenn...termin 12 mai

Skrevet

18 dager igjen til jeg er i uke 12:) weeeeeee.. blir bare heeelt fantastisk... :) Har termin 15mai:)

Skrevet

2 uker igjen i dag med termin 4. mai. *vente vente* :D

Skrevet

Ca 3 uker og en dag ettersom jeg er 9 fullgåtte uker imorra =) Gleder meg til de 12 er overstått!!!

Skrevet

Fire uker igjen i morgen, er 8 fullgåtte i da.

Termin 20. mai

Synes det har gått veldig fort fra vi fant det ut til nå, men alikevel er det så langt frem..

Skrevet

jeg har vist regnet feil.. har faktisk 24 dager igjen før jeg er 12 fullgådde dager..litt over 3uker.. har termin 15mai...ojjj.. det va lenge.. hehe.. men men.. går vell fortere når man har nådd 12 uker da:) Jiiipppiii:) gleder meg.. skal fortelle venner og familie om graviditeten om 2uker da:) blir gøy:) har fortalt 3nære venner allerede da.. pluss sjefen:)

Skrevet

16 dager igjen til 12 fullgåtte (24.okt). Blir herlig å bli ferdig med 1.trim.

Termin 9.mai.

Skrevet

Jeg er nå 10+5 og går over i 2 trim. tirsdag om en uke.

Har termin 1mai med barn nummer 2:)

Skrevet

nesten 5 laaaange uker igjen... 2 trimester- 15 nov...

Termin, 29.mai...:)

Skrevet

Den 25 okt har jeg 12 fullgåtte uker. Termin 9 mai. 12 dager til!!!! Føles lenge. Skal bli godt å fortelle til familie, venner og kollegaer.

Skrevet

På ultralyd forrige onsdag fant jeg ut at jeg var 10 + 6. I er det søndag, og jeg er nå 11 + 3.

Det betyr at jeg er ferdig med første trimester om fire dager, torsdag 18. oktober!

Skrevet

Ferdig med 1ste tri på onsdag, tre dager igjen!!

Var på ultralyd på fredag, og der var det en aktiv krabat som sprellet rundt og viftet med armer og bein... Helt sprøtt å se, og det gjorde det hele litt mer virkelig for min del :)

Skrevet

Lurer på om du ikke har forregnet deg litt annebo. Du skal vel gå hele tolvte uke før du er i andre trimester, så du har en uke igjen i dag.

Jeg begynner på 11.te uke i morgen og har to uker igjen. Minst to uker igjen med kvalme. *sukk*

Skrevet

termin 18 mai, så e væll runt 3 uke ijenn av 1 tri

Skrevet

hihi.. er ferdig der no.. flyttet over til 2 tri i dag..,;) jippi

termin 3 mai

Skrevet

har en dag igjen til 12 uker er gått:) endelig...

har termin ca 4 mai.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...