Gå til innhold

noen som har hatt blødning under sex?

Anbefalte innlegg

Hadde sex i går kveld, og oppdaget at jeg blødde. Det var ikke kjempe mye. Jeg har allerede hatt den obligatoriske feste seg blødningen. Er ganske bekymret. Skal til legen nå, men lurer på andres erfaringer.

Jeg lurer også på om det er noen andre som har slitt med å finne ut av hva de vil? Abort el beholde? Hvordan reagerer kjæreste/samboer el mann når dere snakker om det?

Er to mnd på vei.

Fortsetter under...

Jeg har blødd to ganger. Forrige helg og i dag. Forrige helg blødde jeg kjempe mye da vi hadde sex. Dette har jeg aldri opplevd før under mine to tidligere svangerskap eller ellers. Men jeg har graviditets symptomer så jeg har ikke orket å stresse med legetime enda. Dette svangerskapet var ikke planlagt,men heller ikke så forhindret. Jeg har vurdert abort,men fant ut at det ikke var det riktige for meg,mye pga mine holdninger til abort. Syns det er uetisk,så jeg har valgt å gjøre det beste ut av situasjonen å beholde barnet. Samboeren min støtter meg uansett hva jeg gjør sier han,men hadde nok helst sett at jeg tok abort. Men nå vet han at jeg ikke kommer til å gjøre det. Er overhodet ikke redd for å miste så tidlig. Så jeg har tenkt å vente ei stund til med å fikse meg legetime. Er også to måneder på vei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...