Gå til innhold

sinnsyke smerta

Anbefalte innlegg

Skrevet

i natt hadde æ sinnsyke smærta i mageområde (undt livmora)

klarte ikkje bevege mæ, tok 3 paracet før å få søv.

e nesten sekker på at nu har d gått galt, men hadde ingen blødning så får se ka jordmora sei på mandagen

har hatt smærta konstant men i natt va di så ille att æ lå i smertekrampe.

hadde d ikkje vært før at æ ikkje klarte å komme mæ t tlf eller hadde nån t å passe Katarina hadd æ rengt legevakta.

smertan e ikkje lik di man får når livmora strekke sæ (har di i tillegg)

d æ lættast skan sammenligne di m e når æ hadde den EXU men ikkje fult så ille

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men da ring du doktorn med en gang. Det e alltid bæst å sjekke enn å vente han av. !!! Det e et puslespell som skal legges nu så ring å hør du..!!! Det e jo et godt tegn at du ikkje blør, men sjekk det opp!Løkka tell!

Skrevet

bor en teit plass kor en må t sjukhuse før å få sjekka opp nåkka, å må ha henvisning dit, æ har ikkje bil før tia å d e 2 tima å kjøre, samt ingen buss eller barnevakt. ska på kontroll på mandagen.

å æ e så kort på ve at di ikkje jør nåkka fra eller t.

Skrevet

Men ring nu å hør uansett. Det kan vær greit å få forklart sæ å kansje få nån svar uansett!!

Skrevet

kanskje renge jordmora på plassen å høre. lægen nækta å ha nåkka m gravide å jøre her

Skrevet

Kan du sei mæ ka det e salgs folk dåkk har med å gjør....Hmm! Ja ring jordmora du !! Løkka tell ;)

Skrevet

Dette hørtes ut som meg for noen uker siden. Hadde sånne smerter hver natt i nesten tre uker. (ca. uke 3 - 6) De var ikke alltid like sterke, men på det værste lå jeg på alle fire på badegulvet og gjorde pusteøvelser. Jeg hadde ikke blødninger.

Jeg var på UL på sykehuset da jeg var 6 uker. Da fikk vi se et lite hjerte banke (!!!!) Jeg fikk beskjed av overlegen der at jeg skulle ringe tilbake hvis jeg hadde BÅDE smerter og blødninger. Har hatt et par små blødninger etter dette.

Nå er jeg 12 uker på vei, var på privat UL i forrige uke og så et sprellende, lite knøtt. Så alt har (så langt) gått bra.

Det er mest sannsynlig ikke noe galt, men jeg ville ha sjekket det sånn at du kan slappe mer av. Jeg ble møtt med liten forsåelse av fastlegen min og måtte mase meg til en UL.

Lykke til!

Skrevet

tusen takk før detta innlegge.

æ sovna sammen m datra mi så fikk ikkje rengt, men sia æ har time tili mandags mårra så ska æ sei alle bekymringene mine å håpe på å bi sendt t sjukhuse på ul.

d e desverre lite førståelse her før kvinner som e nærvøs i svangerskapet, nåkka æ opplevde forje svangerskap å

tusen takk før svar alle sammen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...