Gå til innhold

1.spraydag mandag 8.10. JUHU

Anbefalte innlegg

Da er endelig vi igang straks. Ned på apoteket å kjøpe nesesprayen nå straks :)

Jeg er både spent og nervøs for alt som skjer nå. Prøver å ikke ha for store forhåpninger at det skal klaffe første forsøk. Er jo ikke så vanlig det. Men men.... er positiv!!! Holder på hvert minste håp!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10561950-1spraydag-mandag-810-juhu/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da er første tatt :) Neste i kveld. Begynne med sprøytene 24.oktober. Når skal du begynne med sprøytene og når skal du inn på ul Cocco?

Ul skal jeg på 31.oktober.

Veldig spennende dette!!! :)

Ønsker dere masse lykke til alle sammen!!!! :D

Jeg har time på sykehuset 24 okt. Og de regner med at jeg kan begynne med sprøyter 25 okt. Det står i brevet fra sykehuset at jeg da skal gjennom ul og undersøkelse den 24. Så vi får se, håper alt da vil være i rute.

Ellers så har jeg et lite dilema, skal jeg be min kjære bli med på sykehuset den 24? Han har selv sagt at han blir med dersom jeg ønsker det, men jeg er litt usikker på om det er nødvendig.

Han har allerede litt dårlig samvittighet for at vi må gjennom dette, da hans sædkvalitet ikke er så bra føler han at det er mest hans skyld...

Jeg har selvfølgelig forsikret han om at jeg ikke legger noe skyld på han, det kan være like mye min skyld, har jo hatt en SA, så vi har jo klart det en gang på egenhånd på alle disse årene....

Hmmm....kanskje jeg tenker litt for mye på ting....Kansje jeg bare skal si at han kan bli med, slik at han føler at han deltar...?

Annonse

Å så spennende da :)

Jeg skal ha med min kjære. Spurte han og han ble gjerne med, men tror ikke det trengs sånn egentlig. Han jobber 8 dager avgårde og 2 uker hjemme ca av gangen, så ikke lett å planlegge for mye av gangen egentlig. Men men.....

Hvordan går det med sprayingen?

Er nå på spraydag 5, og merker vel egentlig "bare" at jeg er sliten, og har øm og oppblåst mage.

Tror forøvrig at det blir til at min kjære får bli med til kontroll/ul på sykehuset nå før sprøyte start. Tror egentlig at dette fort kan bli litt fjernt for våre kjære menn, de kjenner lissom ingenting på kroppen, med mindre vi får plagsomme hormonelle bivirkninger *hi-hi*, så det er vel viktig å innvolvere dem på samme måte som man blir oppfordret til ved et "normalt" svangerskap...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...