Gå til innhold

Babyen min er død! (hele historien)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Først vil jeg si at jeg er så lei meg på deres vegne, jeg veit akkurat hvordan du har det og hva du har vært og er igjennom. Jeg opplevde og føde min døde sønn for ca 2 mnd siden jeg var da i uke 21+3...

Det er så vondt og urettferdig og brutalt.

Og miste det kjæreste en har og vite at det lille livet du hadde i magen ikke får mulighet til og vokse opp med familien sin..

Du har en lang vei foran deg og grått masse, vær sint, om du føler for og kaste noe eller hyle, så gjør det. Det hjelper og få ut sinne..

Sorgen og savnet blir aldri borte men med tida vil du lære deg og leve med det, sjøl om det høres helt håpeløst nå så med tida....

Jeg håper dere tar godt vare på hverandre i denne tunge tida, for nå trenger dere hverandre masse....

Skulle så gjerne tatt vekk smerten din og gitt deg lille Aksel tilbake, men det kan jeg ikke, ingen kan det:(

Men jeg kan gi deg en varm og god klem og jeg tenker på dere og håper dere kommer dere igjennom dette..

Bare og sende meg en PM om du vil...

Sender dere mange varme og trøstende klemmer og jeg er så lei meg for at lille Aksel ikke får leve sammen med dere, men husk han vil alltid leve videre i deres hjerter...

Ett barn vi ventet

En engel vi fikk

Livet er skjørt

Ta det ikke for gitt

Mange klemmer fra en annen englemamma

Skrevet

Off, dette var trist:-(

Sender en stor trøste klem.

Skrevet

Sender over en god klem.. Og takk for at du delte historien med oss..

Klemmer fra

Skrevet

Så trist å lese! :(

Sender deg en god og varm klem.

Skrevet

Så ufattelig urettferdig og trist. Jeg må få kondolere!!!!! Ord blir fattige. Samtidig så hjelper det for oss andre å bli påminnet om at ikke alltid så går ting på skinner og at ting ikke er en selvfølge derfor synes jeg det var fint at du ville dele din historie med oss.

Så nå skal jeg gå og gi min sovende Aksel en god klem og tenke på din Aksel som dessverre sover så altfor dypt. Dere valgte ett flott navn til en helt sikkert flott gutt.

Store klemmer fra meg

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...