Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei jenter ;

Leser etterhvert at jeg ikke er alene og at mine doser ikke er så høye, men jeg må spørre likevel.... hvis dere kan ta dere tid ?

(Går på Menopur og Suprecur nå)

Hva er maks dagsdose ?

Er det noen grense på antall dager på sprøyter ?

Hadde dere ekstra mange dager på spray også, dere som bruker lengre tid på sprøyter ?

Erfaring dersom dere går "lenge" på sprøyter - hva da med egg ?

Kvalitet på egg ?

Fare for overstimulering ?

Er 39 år, 1 forsøksrunde, på sprøytedag 14 i dag, brukte 26 dg på spray før sprøyter og dbl dose.

Er sikkert bare litt utålmodig men litt usikker på fremdrift også :-)

På forhånd tusen takk for svar - dere har hjulpet meg så godt her før !!

Klemmer

Fortsetter under...

Hei!

Antall dager på spray har ingen ting med antall dager på sprøyter å gjør. Selv gikk jeg på 150ie Menopur i 11-12 dager ved mine forsøk og fikk ut i overkant mange egg (ca. 17) uten særlig god kvalitet.

Lykke til!

Hei igjen!

Forstår at du lurer, men jeg tror ikke det har noe å si bruke sprøyte noen flere dager. Satser på at legen din har erfaring med dette..Jeg bruker også Suprecur og Menopur. Jeg begynte å stikke 14 dager etter at jeg hadde begynt med sprayen. På mitt første forsøk tok det ca. en måned fra første spray til egguttak. Men sånn var det for meg, sikkert individuelt hvordan man reagerer på spray og sprøyter. Max. dose på Menopur er 400 IE, tror jeg, det står på pakningsvedlegget.

Er det forresten noen her som har erfaring med dyrking av befruktet egg til blastocyst stadiet? Hvis vi får nok befruktet egg, har vi tenkt å prøve det.

Fredagsklem fra

Hei alle ; takk for svar.

Fikk gode svar på UL i dag.

Resultat hittil: 5 egg ++ som kan tas ut snart. Onsdag blir uttak. Fredag innsetting. Ojojojojojda :-))

Ingen begrensning på antall dager på Menopur - veldig individuelt - også dosering. Må prøves ut litt fra person til person. Alder kan bety men ikke ene alene.

Jeg gikk/går på 300 IE og skal ha uttak onsdag. Setter ELsprøyte mandag kl 2300. Legen ville ha med mandag for ekstra kontroll UL og blodprøve for å se verdier og utvikling - men lurte først på om ELsprøyte skulle settes søndag. men mente vi hadde truffet ganske bra og var fornøyd med resultat. Dette ser beldig bra ut så langt, sa han.

Klemmer dere masse :-) Sååå godt å ha dere her når jeg lurer :-)

Hei

JEg har gått på 450ie 3ganger nå, uten hell,,

Tror det er max her hjemme, går på volvat.

Skla prøve en gang til der, så er det Danmark etterpå.Har fått paln derfra alt og de vil gi meg 600ie, de gir opp til 1200 ie om dagen.

JEg er 35år snart 36...Lykke til

KLEM GOLLIAT

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...