Gå til innhold

i dag er det 5 uker igjen til termin!!!

Anbefalte innlegg

gleder meg så voldsomt!har hatt fødselsangst og gruet meg mye,jeg vurderte å søke om keisersnitt.jeg har to ganske dramatiske fødsler bak meg og mye vondt fra barndommen som kommer frem i forbindelse med graviditet og fødsel.men nå gruer jeg meg ikke i det hele tatt!bare gleder meg til å få ut gutten min.

lykke til alle sammen her

hilsen snart 3barns mamma

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10561045-i-dag-er-det-5-uker-igjen-til-termin/
Del på andre sider

Fortsetter under...

ååå gleder deg nå ;)

jeg har 7 uker og 2 dager igjen, gleder meg halvt i hel, klarer nesten ikke vente ;)

men er første barnet mitt å da, å første barnebarnet og det første oldebarnet som blir jente, så alle er jo helt i ekstase rundt meg og jeg blir nedshoppa med jente klær og prinsesse dilldall.. hehe ;)

syns det er helt skjønt, har nesten ikke kjøpt noenting selv, men har allikevell fått ALT på plass og helst litt mer enn det jeg trenger også.. hehe;)

ha en fin dag videre ;)

takk takk!venter gutt nummer 3 vi da men ikke mindre stas av den grunn.er 5 guttebarnebarnet til foreldrene mine(ingen jenter)og 10 oldebarnet til min bestefar,ALLE gutter!!hehe.

deilig å ha alt i hus og bare kose seg siste tiden??!

dette blir antagelig min siste graviditet så jeg skal nyte tiden med stor mage og ikke irritere meg over den for jeg hvet at jeg kommer til å savne det å gå gravid...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...