Søker dagmamma på Oppsal Skrevet 5. oktober 2007 #1 Skrevet 5. oktober 2007 Dere som har født og skal føde. Jeg anbefaler bæring av babyen på det varmeste:) (i andre ting enn babybjørn...) Ta en titt da vel!
Gjest Skrevet 7. oktober 2007 #2 Skrevet 7. oktober 2007 Jeg lurer på hva som er gale med BabyBjørn? Jeg har hørt flere som ikke anbefaller den.
callmebecka Skrevet 8. oktober 2007 #3 Skrevet 8. oktober 2007 Det er vel ikke noe "galt" med babybjørn som sådan, men den er bare ikke den beste måten å bære barnet ditt på. Spør du meg i alle fall. Jeg startet med babybjørn, men måtte gi meg, all tyngden fra barnet ble båret på ett punkt, og jeg orket ikke mer når jenta var 6 mnd... Med mei tai og flere typer sjal får jeg all tyngden på hoftene, og bærer henne fremdeles ( snart 18 mnd). I tillegg får du barnet mye tettere inntill kroppen, de skal ikke passe inn i en sele, men blir knytt fast til kroppen din og den fasongen du har. Jenta vår var aldri særlig glad i babybjørn, men elsker de andre. Må nesten bare prøve selv, og se om det er noe for deg. Hvis du går inn på tettinntil.no finner du mailadresser til kvinner rundt om i landet som gjerne hjelper deg igang og viser deg hvordan det gjøres. Lykke til med bæringa!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå