Gå til innhold

BIM-treff for Molde og omegn på Eide 25.10.07

Anbefalte innlegg

Hei!

Kan dere skrive dere på dere som ønsker å delta på BIM-treff for Molde og omegn på tapasbar på Eide 25.10.07 kl. 19.30? Jeg skal reservere bord på forhånd så må vite hvor mange vi blir. Håper så mange som mulig har mulighet til å bli med! Vel møtt!

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Godt initiativ! Jeg er med hvis det blir noe av? Ser at det ikke er mange som har meldt seg på, eller tar jeg feil? Er det noen andre som skal kjøre fra Molde til Eide, slik at det går ann å kjøre sammen? Jeg har mulighet til å stille med bil, i tilfelle. Litt unødvedig å kjøre i hver sin bil hvis det er flere som skal dra fra Molde.

Hei!

Vi er foreløpig 5 stk som har meldt seg på, du er den sjette!

Det er 4 stk som skal kjøre sammen fra Molde så du får sikkert sitte på med disse!

Kan du prøve å få kontakt med ei som har nick "Gravid å lækker" for å avtale kjøring?

Si fra om du ikke lykkes med dette...

Koselig at du kommer!

Hei igjen!

Jeg må desverre melde avbud ang. treffet på Eide idag. Formen idag frister ikke til de store utskeielser. Har hatt manko på søvn i flere dager, og kjenner det veldig på kroppen idag. Blir derfor sløving på sofaen og forhåpentligvis får jeg tatt igjen noe tapt søvn. Hygg dere i massevis. Satser på å være med på neste treff.

Hejdå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...