Gå til innhold

En liten oppdatering fra meg.


NessaS

Anbefalte innlegg

Vekten går stadig nedover, sakte men sikkert. Jeg klarte ikke 75 før 1. oktober. Jeg har gått inn 4 cm rundt magen de siste 2 ukene, så det gjør ikke noe om vekten ikke følger helt med. Antakeligvis bygger jeg muskler.

Jeg kommer nå inn i str 40 i bukser, kan ikke huske sist jeg brukte den størrelsen.

 

Knærne mine har blitt utrolig mye bedre etter at jeg begynte å sykle til jobb. Det gjenstår bare å se hva som skjer med de nå som det begynner å bli kaldere. Blir nok å begynne å svømme regelmessig til vinteren, siden jeg ikke liker å sykle på snø- og isføre.

Den milen tur/retur jobb går nå som en drøm. I begynnelsen brukte jeg 45 minutter en vei på å gå/sykle, nå er jeg nede i 20 minutter. Jeg presser meg litt og litt lengre hver dag, en bakke som virket helt umulig å klare å sykle opp for et par uker siden, går nå så lett som bare det. Det er virkelig deilig å kjenne at man kommer i form.

 

Jeg har mye mer energi nå enn før. Alt går lettere, og livet ser mye lysere ut nå enn det gjorde for bare 2 måneder siden. Jeg har det også mye bedre psykisk.

 

Håper alle sammen har det bra. Ha en flott dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

gratulerer! så koselig å høre at ting går akkurat den veien du ønsker at det skal gå!

 

skulle ønske jeg var like flink til å mosjonere... Nå er jeg bare på jakt etter sykkelsete til krabaten, så jeg kan sykle litt før snøen kommer!

 

Finner en million dårlige unnskyldninger for ikke å bevege meg etter jobb!

dessverre kan jeg ikke sykle til jobb, da det er 35min å kjøre på motorveien!!

så det sier seg nesten selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg syns jeg er heldig som har såpass kort vei til jobb at jeg kan sykle. Men nå kommer vel snøen snart, så da får jeg ta i bruk bilen min. Jeg har avtalt med mamma at vi skal møtes i svømmehallen minst en gang i uka når snøen kommer. Det er lettere å komme seg ut av godstolen hvis du lager avtaler med noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fint det går rette veien med deg og.spiser du og reductil?hvis du ikke spiser det så anbefaler jeg det.hvor høy er du?

eller har du bare lagt om kostholdet?

når vi ikke målet så er det ikke noe krise,får vel en liten nedtur,men vi klarer vel det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, går ikke på Reductil. Har vel egentlig et ganske normalt kosthold. Spiser lite og ofte, drikker mye vann. Jeg spiser i bunn og grunn akkurat det jeg har lyst på. Er ikke noe særlig glad i godteri, men får jeg lyst på noe så spiser jeg det uten å få dårlig samvittighet.

Jeg har nå drevet med dette i mer enn halvannet år, og har gått ned over 20 kilo. Jeg har ingen hastverk med å komme meg ned i vekt, satser på at en sakte vektnedgang gir varig resultat.

Jeg er 155 cm høy, og veier nå rett under 80 kilo. Startvekten min var 97 kilo, noe som gav meg en BMI på over 40.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okay.

jeg er 1,62cm,ca.var 81 når jeg begynte på reductil,må minst ned til 70kg for å få mageplastikk.

har født de barna jeg skal ha.(36 år).

sybs du har vært flink så har gått ned så mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk.

Ja, det er mageplastikk som er målet her også. Jeg må ned til hvertfall 60 sa min fastlege, så skulle de vurdere meg. Men jeg har fått eksem under hengemagen min, så jeg regner nesten med at jeg får innvilget operasjon.

Jeg er bare 22 år. Vet ikke om jeg er ferdig med barn ennå. Men så lenge jeg ser sånn ut, blir det jo hvertfall ikke barn siden jeg ikke vil kle av meg for typen. Jeg hater magen min sånn den ser ut i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...