Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2007 #1 Skrevet 4. oktober 2007 Jeg er 5 uker i dag. Jeg testet positivt hver eneste dag i forrige uke. Har absolutt ingen symptomer, annet enn mensmurringer et par ganger hver dag. I går og i dag har jeg funnet et par dråper brunlig utflod i trusa. Bare én gang hver av dagene, ellers ingen utflod eller blod. Jeg kjenner at det gjør jeg nervøs. Er det sannsynlig at det betyr at noe er galt, spesielt med tanke på at jeg ikke har noen symptomer? Eller er dette så vanlig at jeg bare burde slappe av?
Gjest Orkideen Skrevet 5. oktober 2007 #2 Skrevet 5. oktober 2007 Det er normalt å ikke ha andre symptomer enn mensmurringer de første månedene. Så vær bare glad for å slippe ømme bryster og kvlame gjennom hele svangerskapet. Så lenge det ikke kommer mye og/eller frisk blod skal alt være greit. Men observer dette nøye videre. Er du engstelig så ta kontakt med jormor eller lege, så slipper du å gå rundt å være redd. Lykke til !
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2007 #3 Skrevet 5. oktober 2007 Brun utflod er IKKE bra! Hvis det ikke stopper bør du oppsøke lege snarest.
Smulen&Skalken Skrevet 5. oktober 2007 #4 Skrevet 5. oktober 2007 I alle dager anonym over her! Hun sier at det har kommet et par dråper! Ikke skrem folk på den måten! Kommer det mer blod, syns jeg du skal kontakte lege. Har du hatt samleie? Har lest at det har kommet noen dråper blod hos andre etter sex. Men om du føler deg usikker, så skal du selvfølgelig lytte til deg selv.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2007 #5 Skrevet 5. oktober 2007 Overhodet ingen grunn til bekymring ennå! Jeg har hatt brun utflod i tre uker og fikk bekreftet på ultralyd at alt er bra og at det er veldig normalt å blø litt fordi slimhinnene blir mer skjøre og lettblødelige når man er gravide.. og jeg hadde ikke hatt samleie heller.. Mensmurring hadde jeg også de første ukene, så ta det med ro! Det er bare egget som graver seg inn i slimhinnen i livmoren. Om du begynner å blø mye friskt blod er det verre, men behøver ikke å bety spontanabort.. Da ville jeg i såfall kontaktet legen og fått en ultralyd.
evius fikk junigutt Skrevet 5. oktober 2007 #6 Skrevet 5. oktober 2007 Noen få dråper mørkt gammelt blod er ikke farlig. Du kan slappe helt av, ingen grunn til bekymring!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå