Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2007 #1 Skrevet 4. oktober 2007 goliat mannen er ikke helt enig . hva tenker dere når dere hører goliat?
Synnøve_Solbakken Skrevet 4. oktober 2007 #2 Skrevet 4. oktober 2007 Djees håper du tuller nå... Hva tror du vi tenker på når vi hører Goliat??? Er ikke så mange alternativer...
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2007 #3 Skrevet 5. oktober 2007 jeg tuller ikke vil ha det navnet. selv tenker jeg en liten gutt med mørkt stritt hår når jeg hører goliat :-) men lurte på hva andre tenkte , ville ikke tro å gjette på hva dere mente
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #4 Skrevet 5. oktober 2007 Du skal ikke lure på hva vi forbinder med Goliat! Hørt om David og Goliat? Kjempen og David? Men Goliat er jo ok navn da, men blir som å kalle noen Mikke Mus og lure på hvor navnet er fra.. Beklager...
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #5 Skrevet 5. oktober 2007 Goliat...vel...liker spess navn, men dette ble kanskje litt for sært ;o)
Gjest Skrevet 6. oktober 2007 #6 Skrevet 6. oktober 2007 Uansett om du kødder eller ikke så føyer det seg sømløst inn i rekka av elendige navneforslag her inne.
Vipsenmamma Skrevet 6. oktober 2007 #7 Skrevet 6. oktober 2007 Det eneste jeg forbinder med Goliat er David....... Håpløst navn på en gutt.
Vannmann35 Skrevet 6. oktober 2007 #8 Skrevet 6. oktober 2007 David og Goliat er det jeg tenker på ja... Ikke noe jeg ville valgt!
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2007 #9 Skrevet 7. oktober 2007 Altså folk kaller da barna sine Maria, Abraham, Adam og Eva... Så Goliat er vel ikke noe verre enn noen av de.. Alle stammer fra biblen og er fine... Maria forbinnes med Jesus, Abraham med Gud og Sarah .. og Adam med Eva og omvendt... Det er bare det at ikke så mange har kalt barna sine Goliat... Han har ikke akkurat så mange gode ting på rullebladet sitt, men på en annen side så ble jo Adam og Eva kastet ut av paradis... Jeg kjenner noen som kalte sønnen sin Sokrates.. Ikke akkurat vanlig det heller.. Men gutten lever da helt fint og normalt, og har masse venner. Navnet skjemmer ingen....
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2007 #11 Skrevet 7. oktober 2007 Dårlig forsøk. Goliat blir som å kalle ungen sin for King Kong.
signaturen Skrevet 7. oktober 2007 #12 Skrevet 7. oktober 2007 tenker jo selfølgelig på david og goliat, og kjempe tarantellene som heter goliat, og på brutus:p er jo et gromt navn da men er vel helst til kjæledyr vil jeg tro:p
Grid Skrevet 7. oktober 2007 #13 Skrevet 7. oktober 2007 Min første tanke er jo at han må være svææær... Men hvis du kaller ham det kommer nok ungen til å forme navnet, slik at det kanskje ikke blir så rart etter en stund...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå