Gå til innhold

alt en gravid dame kan tenke på..;)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

skal snart til gynekologen og tenker faktisk over om jeg skal komme nybarbert eller med de berømte stubbene;) går til mannlig lege og synes kanskje ikke at det ser så bra ut å komme glattbarbert, men så ser det kanskje litt ustelt ut å komme med stubber..hehe..

 

men gynekologene har vel vært borti det meste tenker jeg så får se hva det blir til;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har faktisk fundert litt på dette selv og funnet ut av at det egentlig ikke spiller noen rolle hva min gynekolog syns om meg der nede så lenge han forteller meg at alt går bra med embryo og alt er normalt. :)

Vi kvinner har en tendens til å bekymre oss om mye rart! hehe... Tar meg selv i det oftere enn jeg ønsker og må vel lære meg å gi mer f***

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare det er trimmet og ryddig og rent blir det nok bra! Bekymrer meg ikke så innmari mye om det lenger, mitt dilemma er nemlig - sokkene av eller på? ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stell å vask dæ så du føl dæ rein å komfertabel. Så lenge man e reinsli trur æ det e likegyldi førr en doktor ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tar alltid av meg sokkene. det føles sprøtt å ha på sokkene av en eller annen grunn. he he

men på den annen side: nyfrisert, helt ren og pen sørger jeg for at stasen alltid er..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe

Sokkene på.

Tenker på hva legen tenker om hva vi tenker.

Han sier jo bare ta av deg nedentil...eller trusa.

Da blir det komisk å ta av sokkene... Jeg har dem på.

Men under sex. Da skal dem av:)

 

Når det gjelder frisering nedentil er jeg glad for denne tråden.

For jeg har tenkt på det samme, men har nok etter å ha lest svarene til de andre her at jeg nok gjør slik jeg selv ønsker og hva jeg føler meg vell med.

Og selvsagt er så ren som mulig. Dusj rett før er det beste for min del:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...