Gå til innhold

Er det fleire bønder her?

humleblom

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du må få mannen din til å hjelpe deg, for vi som bønder har ikkje så mange rettigheter har eg funne ut. Eg driver også aleine, mannen har eget firma og er mykje på reise. Men vi hadde ein plan på at han skulle vera avløysaren min, men det gjekk ikkje. Har satt advokat på saken i og med at det ikkje er avløysere i kommunen. Ka ellers skal vi gjøra?? Blir oppgitt av regler som er gått ut på dato. Eg bur utenfor Bergen kor holder humleblom til? Hadde vert koselig å delt litt erfaringer. Ellers ser vi fram til januar når den lille kommer.....

Annonse

Er det noen som vet hvordan det er om man blir gravid mens man bygger opp drifta?, de par første årene er det veldig mange investeringer både i buskap og bygninger, så regnskapet mitt har fått røde tall, og det vil ta tre år før jeg er oppe i full drift. Bør jeg vente til jeg har full drift på gården? Tenker da økonomisk.

har du jobb utanom no? Elles kan det vel bli eingongsstønad om ein ikkje tener meir enn eit visst beløp. Eg tenkte å undersøke dette etter UL som er om 1 til 2 veker. Dette er tredje driftsåret mitt og det har så vidt vore + tal, litt betre i 2006 enn 2005, samla for i år veit eg ikkje endå, men det gjeng betre og betre. Har også investera mykje.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...