Gå til innhold

LEDIG DAGMAMMA I SANDNES/GANDDAL!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er hjemmeværende med min sønn på 11 mnd. og ønsker å være dagmamma for et barn mellom 10.mnd og 3 år. Har også en gutt på 1 1/2 år som jeg allerede er damamma for. Noen som er interesert??:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!

Jeg trenger dagmamma i Stavanger! Har et par spm til deg.. Hvor mye tar du i mnd? Jeg studerer, men planlegger også jobb ved siden av etter nyttår. Har aldri hatt dagmamma før, så jeg er helt ny på området. Hvor mye tar du i mnd?

har du en mail adresse?

Min lille prinsesse er 2 år...

Skrevet

Jeg bor på Ganddal, så jeg er veldig interessert. Hvordan kan jeg komme i kontakt med deg?

Skrevet

Har allered fått en jente jeg har begynt å passe på.. kan være jeg får ledig fra januar av..dersom han elste jeg passer på får b.hg plass.. da legger jeg ut på nytt.

Skrevet

jeg bor på ganddal og trenger VELDIG dagmamma! har en sønn på 14 måneder. trenger dagmamma ukedager fra halv 8 til halv 4, jobber like i nærheten, stabile betalere :)

håper du tar kontakt for dette trenger vi veldig :)

du kan ringe meg på 95 70 40 59

• 2 uker senere...
Skrevet

Jag ær vældigt intresserad, har en dotter på ett år, Tuva.

Hær ær mitt nr 41583747

• 2 uker senere...
Skrevet

Regner med du har fått besatt dine ledige plasser nå.. Hvis ikke er jeg veldig interessert. Har en blid og glad sønn på 10mnd, og det haster veldig for oss, siden vi begge har brukt opp permisjonen vår og er i full jobb.

Ta kontakt om du fremdeles har plass! Vi er trygge betalere..

• 2 måneder senere...
Skrevet

Hei

Vi har to gutter på 10mnd og 2 år som trenger dagmamma (kansje full stilling) fra bebruar. Vi bor på Gandal. Regner med at du kansje ikke er ledig ettersom det er en stund siden denne ble opprettet.

Hvis du vil ta kontakt så send en mail på [email protected]

• 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...