Gå til innhold

Noen fra kristiansand her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen rundt i 20 års alderen som er gravid her og fra kristiansand?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg blir 22 og r fra farsund:)

Skrevet

ok...er du langt på vei?er det din første?

Skrevet

hei!...

Nå ble jeg gla... er fra Bergen egentli men bor i kr.sand... : ) Har termin 14 mai.. gleder meg veldig, men ska bli godt å passere 12 uker om ikke så altfor lenge... : ) jeg er forresten 22 år... du då?.. litt om deg selv?...

Skrevet

jeg er også fra bergen egentlig, men er gift med en sørlendig så da ble det kristiansand.

er ikke helt i begynnelsen av 20 årene lenger , men 26:)

Skrevet

jeg bor rett ved Kristiansand ja. har termin 27 mai... Er 28år.... :=)

Skrevet

heisann...Okey,men det blir jo gøy...Gleder meg som em unge til den dagen kommer:)Ja det skal bli godt og ha passert 12 uker,jeg er bare 8 uker enda....Jeg har termin 23 mai ca:)Hvis du går inn på min profil så står det litt om meg der:)Jeg er 20:)

Skrevet

godt å vite om flere her på sørlandet, det burde jo gå ann med treff da etterhvert som vi skrider fremover:)

Skrevet

Så gøy... ett år eldre enn deg eg då... 85 modell... på tirsdag e d 9 uker, så då e d bare tre uker igjen... d ska bli så godt å kunne røpe denne hemmeligheten, e ikke så veldi go på sånne goe nyheter hemmeligheter skjønner du... kor henn i kr.sand bor du då?... eg e nygift (juni 2007) og trives kjempe me d... terminen min e 14 mai... håper å unngå 17 mai då.. erk, hadde vært kjiipt for småen i magen...

Skrevet

helt enig...treff hadde vært knall bra!... : )

Skrevet

Heisann! JEg er 20 år, opprinnelig fra horten/tønsberg, men nyinnflytta her i herlige kristiansand :) har termin i mars jeg da.. men hadde vært stas å bli kjent med noen herifra! Klem

Skrevet

Hei, bor i Krsand, er litt mer en ca 20, dvs 29 år og venter nr 3 den 9 mai;-). En treff hadde vært hyggeli, ser jo at vi er en del fra Krsand.

Skrevet

Ja det hadde jo vørt gøy med og et treff:)Det må jo kunne gått ann og få til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...