Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2007 #1 Skrevet 4. oktober 2007 Kan noen hjelpe meg?? Er i gang med pergokur og skal til scanning på min dag 9 det er på mandag, nå har noe uventet dukket opp slik at jeg ikke kan reise til danmark før fredag, det er dag 13. Er det en mulighet for at jeg kan reise eller må jeg bare utsette enda engang? Skal ta eggløsningssprøyte.Kan være i danmark på ettermiddag kveld på fredag. dette iforbindelse med en begravelse. Er det noen som vet dette? Vil det bare være tull og reise da? nå har det hele tiden vært umulig for meg og reise og jeg ønsker dette så sterkt. Første gang Hilsen fortvilt
Oh'rly Skrevet 4. oktober 2007 #2 Skrevet 4. oktober 2007 De to gangene jeg har sjekka størrelsen på foliklene mine har dette skjedd på dag 12 i syklus, eggløsningssprøyta ble tatt på kvelden dag 13 og inseminering på dag 15. Det avhenger selvfølgelig på hvordan og hvor raskt foliklene dine utvikler seg, men alt håp er nok sikkert ikke ute. Jeg ville ha fortsatt med kuren og målt folikler som planlagt, og heller sett det an derfra. Og ring klinikken! De er mye bedre rustet til å gi deg råd enn noen av oss her ;-) Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå