Camham Skrevet 4. oktober 2007 #1 Del Skrevet 4. oktober 2007 Er det bare meg igjen her som har ett barn eller hvor mange er vi her inne? Har dere isåfall planlagt flere? Bare lurer skjønner dere....vet ikke helt om jeg vil ha flere barn enda. Den ene dagen vil jeg, mens den andre dagen er jeg i tvil... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig mamma... Skrevet 4. oktober 2007 #2 Del Skrevet 4. oktober 2007 Jeg har kun ett barn, var i gang med prøving på nr. 2 nå når foholdet røyk... Ergo ser det ikke ut som Maja får søsken fra denne siden av familien med det aller første iallefall... Har lyst på ett barn til, men slik situasjonen er nå så får det vente... Føler litt tap av barn nr.2, men samtidig kjenner jeg at jeg har verdens deiligste unge, så jeg har fått ut av systemet det "minimumet" jeg MÅ ha, hvis du skjønner hva jeg mener.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Expat Skrevet 5. oktober 2007 #3 Del Skrevet 5. oktober 2007 Har bare ett, det holder lenge for nå! Jeg har en fin ide om at det hadde vært lurt å være hjemme på permisjon det året hun begynner på skolen... (tegn på at svsk og fødsel ikke var så kult, ja)... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ApriIbaby Skrevet 5. oktober 2007 #4 Del Skrevet 5. oktober 2007 Tror vi er i samme båt....hadde en annen tråd her om dagen...dytter opp den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammaen til Lillegutt+maijente Skrevet 5. oktober 2007 #5 Del Skrevet 5. oktober 2007 Vi har bare ett barn, men har røvd en stund på nr 2 nå, så håper den sitter snart... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå