Filippa K Skrevet 4. oktober 2007 #1 Skrevet 4. oktober 2007 Vi venter en gutt, og Kristian er et familienavn som har gått i arv. Vi har tenkt til å bruke det. Men siden pappan heter det, vil vi at det kun skal være et mellomnavn vi ikke bruker så ofte. Det jeg lurer på - har dere forslag til navn som kan stå foran Kristian? Helst ikke Jan, Per, Jens osv, i og med at vi ikke skal bruke det som "ett navn". Storesøster heter Matilda. Takker for svar! :-)
Vannmann35 Skrevet 4. oktober 2007 #2 Skrevet 4. oktober 2007 Johan Kristian :-) Petter Kristian Anders Kristian Hans Kristian Jens Kristian Bjørn Kristian Helge Kristian Sverre Kristian
Gjest Skrevet 4. oktober 2007 #3 Skrevet 4. oktober 2007 Hei! Dere vil ha Kristian som et mellomnavn, og dere vil egentlig gjøre det litt "usynlig" (missforså meg rett), så vidt jeg har skjønt? Jeg synes Kristian Ludvig er nydelig, men var jo ikke sånn dere ville ha. Aner ikke hva slags navn dere liker, men kan prøve. Hm.. Mine forslag blir da: (Tenker litt M fordi storesøster heter Matilda). Mats Kristian (Må ikke bruke Kristian!) Marcus Kristian Matheus Kristian Felix Kristian Johannes Kristian Peder Kristian Johan Kristian Eric Kristian Jonathan Kristian Benjamin Kristian Isak Kristian Lukas Kristian Emil Kristian Noah Kristian Ikke lett, gitt. Men lykke til, da!
Gjest Skrevet 4. oktober 2007 #4 Skrevet 4. oktober 2007 Vet du, Johan Kristian skrev jeg uten at jeg viste Vannmann30 hadde skrevet det, det synes jeg var det fineste alternativet!!
Lene J Skrevet 5. oktober 2007 #5 Skrevet 5. oktober 2007 Johan K Peder K David K Ulrik K Henrik K Georg K Svenn K Heine K Samuel K mine favoritter Bent Kristian Dag Kristian Bengt Kristian
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå