Gå til innhold

Å så glad!!!


Lille Blåbær

Anbefalte innlegg

Endelig var testen positiv!!! Fikk en svak... nesten usynlig strek på fredag, men trodde ikke den var positiv. Tok en ny test tirsdag og den var VELDIG positiv... det blå krysset lyste mot meg :) Gråt av glede og er så glad så glad :) Jippi!!! Vi skal ha barn nr. 3. Har ei jente på 7 år og en gutt på 4 år fra før. Har så lyst å fortelle dem det, men det er sikkert lurt å vente til uke 12, men vet ikke om jeg klarer vente. Vil ungene skal få vite det først av alle, men da må jeg vente så lenge med å fortelle til venner, familie, kolleger etc. Holder på å sprekke... er jo så glad og har bare lyst å fortelle ALLE. Hva tror dere? Skal vi vente med å fortelle dem??? Er 5 uker + 4 dager på vei. Stakkar små.... det blir jo så lenge å vente.

Ellers er jeg såååååååååååååååå trøtt... eneste jeg klarer å tenke på er når jeg kan få sove. Sleit skikkelig på jobb i dag. Jobber i barnehage så jobben krever mye av meg. Kunne jeg bare fortalt hvorfor jeg er så trett og litt utenom meg selv. Fikk kommentarer både i dag og i går at jeg virket så trett. Jeg som pleier å sprudle på jobb. Er heldigvis ikke kvalm da. Det er jeg glad for.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer:)

 

Vi ventet med å fortelle det til søskene før det var gått 3 mnd. Ikke bare i redsel for at det skulle gå galt, men også fordi ventetiden ikke skulle bli så lang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...