Gå til innhold

herregud!! Om OTH urban jungle!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det der er den hauggammel artikkel, gjelder 2005-vognene og alle som har de vognene har fått byttet håndtak. Utrolig uflaks for henne som knakk håndtaket to ganger.

Var en svikt i plasten på noen av håndtakene på 05-modellen, og var vel rundt 6 tilfeller i norden (eller europa??) der håndtaket knakk.

Går du inn på nettsidene til oth så står det om feilen der.

Dette skjedde også med flere emmaljunga-vogner husker jeg, akkurat da de regulerbare håndtakene kom. Ikke vært problem siden.

Så jeg ville tatt det helt med ro, og kjøpt vogna likevel =)

Og det er veldig lett å bare holde i sidene istedet for oppe på selve håndtaket når man vipper ned trapper o.l med vogner med reg.håndtak. Den plastdingsen vil vel alltid kunne ha en svakhet uansett hvilken vogn det gjelder.

Og ang. det i artikkelen om når man bruker vogna i rulletrapp - man SKAL ALDRI ha en vogn i rulletrapp. Den kan velte!

Jeg har en 05-modell som hadde gamle (grå) håndtak. OTH hadde mange annonser som gjaldt dette i slutten av 2005, både i rikspresse samt i foreldre&barn og selvsagt masse info på nettsiden. De første håndtakene det ble byttet til, var heller ikke sterke nok, men de siste er kjempe sterke. De skal ha tre små knotter på seg hvis noen er usikre. Les mer på nettsiden til OTH.

http://www.onetreehill.nl/images/One%20Tree%20Hill.doc

Alle som skulle ha gamle håndtak enda får byttet disse kostnadsfritt. Og som det ble nevnt her, dette skjedde kun i et fåtall tilfeller, men skal selvsagt ikke skje i det hele tatt. Den plasten de bruker nå er visst det sterkeste man kan få tak i. Og enig med kjøring i rulletrapp, det er jo strengt forbudt.... uavhengig av vogn.

Så jeg tror nok OTH er safe å kjøpe! :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...