Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei !

Etter 3pakkeløsningen på Volvat uten hell,, drar vi nå til Danmark. Nordica.GLeder meg veldig.De ga oss litt håp tilbake.

Men sitter nå og tenker på om vi skal prøve 1forsøk først,, eller bare kline til med 3 pack her og....

Noen med erfaring derfra?

Tenker på deg Anomine,håper du har det bra!

Hilsen Golliat

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde valgt 3 pack! Du slipper stressfaktoren med at det koster så mye, og "this is it"...

Jeg var til samtale hos Nordica.org. i dag, faktisk. Jeg er meget positiv, og starter opp med nedregulering den 23.okt!

Lykke til !

PS! Jeg er sikker på at de vil anbefale deg det ene eller det andre!

Skrevet

Takk for svar,,du svarte på mitt og jeg svarte på ditt,,samtidig,, hehe

Ja litt må vi jo le av oppi dette.

Hvor mange ganger har dere prøvet?

Golliat

Skrevet

heheh.. Jeg har 4 avbrutt (pga ingen befruktning ved ivf, ødelagte egg ved oprensning til icsi, sommerferielukk og umodne egg), 2 negative og 3 positive som endte med ma, bak meg fra det offentlige.

Skrevet

Hei

Dette er noe vi å sitter og tenker på. Det er jo snakk om veldig mange penger. Jeg har stor tro på at de er flinkere der enn i Norge. Vi tenkte vi skulle prøve med ett forsøk først. Går ikke det kjøper vi en pakke på tre.

Har kun snakket med Dr. Lindenberg i ca 10 min på telefon. Det er så mye mer jeg kunne tenke meg og spørre om så jeg må nok ringe han en gang til. Hvis han mener vi har store sjanser for og klare det kjøper vi sikkert bare ett forsøk.

Skrevet

Enig med Snoopi. Vi valgte kontrakt på 3 forsøk så slapp vi presset. Og det ser ut til at vi har lyktes på 1... :) Kan ikke få rost Maigaard nok!!!

Skrevet

HEi

Fikk brev i dag fra Volvat, de hadde gått igjenom saken og velger og se bort i fra det siste forsøk som forsøk og la oss ha et til der hos de hvis vi vil.

Ble veldig glad- Men samtidig var vi veldig klar får Lindenberg.

Hva hadde dere gjort? Vi er nok veldig for å ta siste forsøket,siden vi har betalt i 3packen,, det handler litt om penger også selv om det ikke er viktigst.

Klem Golliat

Skrevet

Hei Golliat! Jeg hadde tatt en tur til på volvat. Dr.Lindenberg går ingensteder!

Lykke til :o)

Skrevet

Ta Volvat først :o)

Dersom det ikke skulle lykkes nå heller så har dere Nordica og dr. Lindenberg å se frem til :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...