Gå til innhold

Studenter fra Trondheim??

trondh84

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Noen studenter i Trondheim som venter barn på nyåret? Jeg har termin i midten av februar. Vært fint å blitt kjent med noen andre som venter barn!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg går på NTNU og har termin i januar. Vet om flere studenter som venter barn mellom januar og mars, og det er nok flere.. Du får komme på BIM treff, så møter du nok flere i samme situasjon

Skrevet

Det hørtes bra ut! Når er det BIM treff?

Skrevet

Hvis du klikker på BIM-treff til høyre på siden finner du en oversikt over når og hvor det er satt opp BIM-treff, og hvilke termin mnd som er invitert til de ulike treffene.

Skrevet

Hei!

Jeg studerer på Dragvoll, og venter barn i slutten av januar. Kan jeg spørre hva dere andre Trondheimsjenter studerer? :-)

Skrevet

Hei!

Jeg holder på med masteren graden min, går på Dragvoll

Skrevet

Jeg studerer på Dragvoll. Termin 11.april. Går psykologi, men tar nå ped. fag. :)

Skrevet

Hei!

Jeg har termin 4. januar. Bor nå i stavanger, men skal begynne på ntnu til høsten. Skal da bo i moholt studentby i en familieleilighet. Noen andre som bor på moholt? Er det fint der? Kanskje vi kunne treffes når jeg kommer opp til høsten, d hadde vert vedli kjekt. Ta kontakt med meg, så kan vi snakkes videre:)

Skrevet

Hei!

Jeg er lærling og skal bli frisør..

Har ikke termin før i juni, men rekker uansett ikke å fullføre læretiden innen gullet kommer...

Noen som er i nogenlunde samme situasjon?? :-)

Skrevet

Jeg er student og bor i tr.heim, testet positivt idag :o)

• 4 måneder senere...
Skrevet

Ser at det er lenge siden disse innleggene ble skrevet, men noen av dere har jo fortsatt litt tid igjen til termin =) Selv er jeg student på NTNU, opprinnelig fra Tromsø, nettopp rotet meg inn på BIM og har termin 21.mai med mitt første barn, ei lita jente. Er 29 år. Hadde vært trivelig å treffe noen som skal ha permisjon fra studier i samme periode som meg. Så trillevenninne - hvor er du?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...