Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2007 #1 Skrevet 4. oktober 2007 Gutten min vil plutselig ikke ta flaske lenger.. han bare skriker og gurgler når han får flaska i munnen, eller biter på tuten... etter minst en halvtime med skriking kan han ta den, men det er en kamp hver gang... noen som har noen råd? jeg delammer, og det virker som om han har bestemt seg for at puppen er best... litt desperat nå! - håper noen har gode råd!
Matja Skrevet 4. oktober 2007 #2 Skrevet 4. oktober 2007 Er det en pappa med i bildet kan du jo prøve å få ham til å mate når han er hjemme. Kanskje det hjelper? Ellers er det noen gode tips å få på flaskeposten.org, tror jeg. Har egentlig ingen gode råd ellers....
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 4. oktober 2007 #3 Skrevet 4. oktober 2007 NUK har visst en flaskesmokk som minner om en pupp, og jeg har hørt om ammende mødre som må gi flaske og bare har suksess med den. Verdt et forsøk? Ellers er det vel bare tålmodighet som teller, er babyen sulten så vil den nok ha flaska til slutt. De vet vel bare hva de foretrekker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå