Gå til innhold

Redd for og føde..?!?

Anbefalte innlegg

Hey Alle sammen!!

Jeg vil bare si at nå har jeg sett så masse program på tv på internett og lest fine/skrekk historier om fødsel, men jeg har innsett det at jeg skal føde med en stor glede, jeg gruet meg så fælt til og føde men nå når jeg tenker på det så faktisk gleder jeg meg til det... Jeg tror det har hjulpet meg og se masse ting og hørt om fødsel og sånn for at jeg kan klare og glede meg til det... måtte bare dele det med dere og håper at de som gruer seg kanskje klarer og se det fra min side sånn at dere kanskje forandrer mening sånn at dere gleder dere istede.. hilsen førstegangsfødene

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10556198-redd-for-og-f%C3%B8de/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Har i utgangspunktet ikke vært redd for å føde, men sett litt på det som en skrekkblandet fryd!

Men jeg er enig i at å se på og lese masse fødselshistorier har gjort det bedre uansett. Man har mer informasjon om gangen i det og kanskje få en følelse av mer kontroll tenker jeg....

Har noen dager hvor jeg gruer meg selvfølgelig for smerten osv, men kommer til å gå helt fint, det er jeg sikker på!

Hei hei!

Gruet meg veldig forrige gang. Det var min første. Hadde hørt om så mange fine fødsler at jeg tenkte at da kan umulig min bli slik... hehe.. Men det gikk fort og greit.

Så denne gangen er jeg ikke redd. Gleder meg. Ikke lenge igjen nå til vi får hilse på de små :o)

Kjenner litt skrekkblandet fryd ja, for jeg er førstegangsfødende, så jeg aner jo ikke hva det er jeg har begitt meg ut på... ;o)

Så jeg gledegruer meg litt, kan man si...

Det blir i hvert fall en ny opplevelse!

Heldigvis ligger jeg ikke våken om natta og gruer meg, klarer på en eller annen måte å sperre de skumle tankene ute, så det er jo bra =)

heisann ;)

jeg verken gruer eller gleder meg, sier at ungen skal jo ut på den ene eller andre måten uansett.. hehe ;)

å jeg aner jo ikke hva jeg begir meg utpå, for det noen beskriver som skrekkelig og VONDT , virkelig smertefullt, som å be en gutt tisse ut en tennisball, kan faktisk jeg oppleve på en helt annen måte...

så jeg tror jeg bare går rundt i svima og egentlig ikke blir klar for fødselen før den er over.. hehe;)

men gleder meg til røverprinsessa mi kommer da ;)

ha en fin dag alle sammen ;D

klem

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...