Gå til innhold

Noen her som allerede har fått dato for planlagt ks??


Solskinnsbolla & solstrålene

Anbefalte innlegg

Syns jeg så det i en tråd her for litt siden, at noen allerede hadde fått vite når ks blir utført.

Jeg var hos legen i dag, er enten 8 eller 12 uker på vei, og sånn som jeg forstod det, så tok det litt tid før jeg fikk vite noe sånt.

(Grunnen til at jeg ikke vet om jeg er 8 eller 12 uker, er at den siste menstruasjonen var så rar. Legen sendte henvisning til ul i dag, så da får jeg håpe jeg får svar snart...)

Hvis dere allerede vet, åssen fikk dere til det'a??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei. ligger omtrent nøyaktig en uke etter deg, er 7 eller 11 uker på veg. min mens var også veldig rar. kort i forhold til vanlig. Skal på UL 11 oktober. Når skal du? Blir deilig å vite sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre det er flere! Hihi :)

 

Har ikke fått vite noe enda. Legen sendte forespørsel til sykehuset i dag. Han var ikke sikker på om jeg kom til å få en gang. Syns det var litt snodig...

Syns det er litt greit å vite jeg da..! Ganske stor forskjell på 8 og 12 uker liksom! :-/

Mens min var også kort. Har den vanligvis i 5 dager, men hadde den kun i 2 dager sist. Og det var bare en dag det blødde normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En får ikke vite dato så tidlig.. en vet jo knapt om fosteret er friskt/kommer til å overleve så tidlig, så de planlegger absolutt ikke noe keisersnitt så tidlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...