Gå til innhold

Singeltreff i Oslo. Forslag til datoer.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oh`rly hadde et godt forslag om et treff i Oslo for single prøvere og gravide. Det kom ikke mange navn på lista men jeg setter opp forslag til datoer så får vi se hvor mange vi blir.

Kopier og skriv deg på den datoen du kan.

Fredag 12/10 Chaiemae

Søndag 14/10 Chaiemae

Mandag 15/10 Chaiemae

Fortsetter under...

Skrevet

Takk for at du tar stafettpinnen videre Chaiemae!

Setter meg opp i parantes på de dagene hvor jeg har mulighet men som egentlig ikke er så gode for meg. Så får vi se hvordan det blir =)

Kopier og skriv deg på den datoen du kan.

Tirsdag 9/10 Oh'rly

Onsdag 10/10 Oh'rly

Torsdag 11/10 Oh'rly

Fredag 12/10 Chaiemae, (Oh'rly)

Søndag 14/10 Chaiemae, (Oh'rly)

Mandag 15/10 Chaiemae

Tirsdag 16/10 Oh'rly

Onsdag 17/10 Oh'rly

Torsdag 18/10 Oh'rly

Skrevet

Ser ut som tisdag-torsdag er de beste dagene dine Oh`rly. Jeg er opptatt på kveldstid på de dagene fremover men kan torsdag 1/11. Planene for november er ikke lagt ennå så der er jeg foreløpig ganske fleksibel.

Skrevet

Hei,

Flott at du tar tak i dette, Chaiemae.

Tirsdag 9/10 Oh'rly

Onsdag 10/10 Oh'rly

Torsdag 11/10 Oh'rly, ElleL

Fredag 12/10 Chaiemae, (Oh'rly), ElleL

Søndag 14/10 Chaiemae, (Oh'rly) ElleL

Mandag 15/10 Chaiemae ElleL

Tirsdag 16/10 Oh'rly

Onsdag 17/10 Oh'rly

Torsdag 18/10 Oh'rly ElleL

Skrevet

Hvis Chaiemae og ElleL fortsatt er interessert foreslår jeg fredag 12.10, det er den dagen som ser ut til å passe best i snitt =) Hva sier dere jenter?

Annonse

Skrevet

Jeg er også med. Hvor skal vi gå? Hvordan skal vi klare å lure med oss Storkfrøken69?

Skrevet

Jeg er ikke så godt kjent med steder i Oslo, men blir fornøyd bare det ligger i rimelig avstand til en av tog- eller t-banestasjonene gjennom sentrum.

Håper også at Storkfrøken får lyst til å være med, det er jo ikke hver dag de single wannabe-mammaene rotter seg sammen =) Dessuten er det ikke sikkert jeg hadde våget å prøve meg på IVF hvis ikke hun hadde gått opp veien for meg, så jeg har masse å takke henne for!

Skrevet

Hva med Mr Hongs i Rosenkrantzgate eller Santinos?

Skrevet

Åj, åj, åj nå blir jeg både glad, flau og stolt :o)

Jeg har egentlig planer på fredag, men det er mulig jeg kan flytte det til lørdag. Har rett og slett avtalt å dra ut å feste. Det er alt for lenge siden sist.

Jeg skal følge med på hvor og når så kanskje jeg dukker opp.

Fint hvis en av dere legger igjen et hint slik at jeg eventuelt kan kjenne dere igjen. Jeg kan ikke love noe, men jeg synes jo det hadde vært veldig hyggelig :o)

Skrevet

Hva slags mat har de der? Moro å prøve et nytt sted så det blir egentlig det samme for meg.

Skrevet

Du kan jo ta vorspiel med oss og bevege deg ut i natten etterpå.

Skrevet

Mr Hongs er kinesisk og Santinos er italiensk

Annonse

Skrevet

Hva liker du best av kinesisk og italiensk Oh`rly?

Skrevet

Det er det samme for meg, ta det stedet dere liker best. Men hva med tidspunkt? Er 7-8-tida på kvelden for seint?

Skrevet

Foreslår Santinos i Tordenskioldsgate klokken 19:00. Jeg kan evt bestille bord til fire under "oktobertreff" hvis det er ok for dere.

Skrevet

Da er bord bestilt under "oktobertreff". Gleder meg til å treffe dere og håper Storkfrøken69 også blir med. Vi sees fredag klokken 19.

Skrevet

Så flott at du har bestilt bord. Jeg måtte sjekke på kartet hvor det var jeg også selv om jeg har bodd i Oslo veldig lenge.

Da møtes vi på fredag, det blir hyggelig.

Skrevet

Hei jenter!

Det viser seg at det er konsert på planen på fredag. Da jeg "bare er med" vet jeg foreløpig ikke noe om tid og sted for konserten.

Kanskje den begynner såpass sent at jeg rekker å komme innom dere først.

Hvis ikke håper jeg dere skal ha flere treff :o)

Skrevet

Da håper jeg konserten begynner sent slik at du rekker å komme og hilse på oss.

Skrevet

Det må nok bli neste gang likevel.

Jeg har nå fått vite at konserten begynner kl 18.00.

Vi skal i konserthuset.

Jeg aner jo ikke hvor lenge dere blir sittende, men det er mulig jeg titter innom etter konserten og ser om dere er der.

Hvis ikke håper jeg som sagt at det blir flere muligheter :o)

Kos dere masse!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Det var dumt, men som du sier blir det sikkert flere muligheter. Og da skal vi være på tjukken hele bunten ;-)

Kos deg på konserten, og ikke glem å stikke innom og se etter oss etterpå!

Skrevet

Hei

Jeg har fulgt med på forumet i en stund. Er singel og har hatt fire turer til Storken. Kunne tenke meg å bli kjent med noen flere i samme situasjon. Er det noen mulighet til å bli med på treffet?

Solsikke73

Skrevet

Velkommen skal du være. Vi sees på Santinos i morgen klokken 19. Det er bestilt bord under oktobertreff.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...