Gå til innhold

Jeg er MEGET fertil, sier Dr. Lindenberg :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han sier det ut fra at jeg ikke feiler noe og at jeg faktisk har blitt gravid på 3 av 5 insettinger. Problemet er at spiren ikke sitter. Han mener at jeg kanskje har "for godt" imunforsvar, så jeg støter spiren fra meg. Han mener jeg skal litt opp i dose med menopur, sånn at eggene blir klare litt før,for hvis det går for lang tid, kan de gå litt i seg selv, og jeg HAR mange skall på disse, nå mange, uttak. Videre skal jeg få et binyrebarkhormon, som skal dempe mitt imunforsvar.

Dr. Lindenberg (Nordica.org) har faktisk så stor tro på dette, at han ikke ville selge meg en pakke på 3 forsøk, men heller konvertere dette ene forsøket til 3 hvis vi ikke lykkes.

Jeg starter på nedreguleringen den 23. oktober!!!

Jeg er GLAD i dag :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snooopi-dette er fantastisk lesning !

Jeg er sikker på at du er over bakkenivå i dag-

det har du all mulig grunn til !

Ønsker deg all mulig lykke nå snooopi-det er virkelig

din tur nå.23 oktober er heldigvis ikke lenge til-slik at du føler

det skjer noe snart.Jeg er sikker på at ny lege-og ny tenkning er det

som skal til for deg.Gleder meg til å følge deg på veien!

God klem :o)

Skrevet

Dette var så gøy og lese, Snoopi!!! Kan tenke meg at du svever på en rosa sky nå:o) Og det med god grunn:o)

23. oktober er ikke langt unna:o) Blir kjempespennende og følge deg videre fremover:o)

Skrevet

HEi

Så glad jeg ble på dine vegne..

Jeg har og snakket med DR:lindenberg og han ga meg litt håp tilbake.

Etter 3forsøk på Volvat og høye doser og minimalt med egg så det mørkt ut.

Men han ville gi meg mer medesiner og sa at han hadde hørt værre/færre....:)

Han ga oss virkelig håpet tilbake. jeg skal ikke ned reguleres , da jeg er en low responder.

Er det første gang dere reiser til Danmark?

Jeg skal bestille time hos Blakstad nå til uken og reiser vel ned i beg av oktober,,,

Jeg er 35,,snart 36,,legger 2-4egg max og har gått på 450ml om dagen..

Han skla gi meg 600 og hatching og icsi--- gruergleder meg..

Klem GOLLIAT

Skrevet

Begynnelsen av november mener jeg da..hihi er litt forvirret!!!

Golliat

Skrevet

Hei Golliat.Jeg bor i København og jobber 100 meter fra Nordica.org, så det var et naturlig valg, da det var slutt i det offentlige.

Jeg har jo selvfølgelig lest på hjemmesiden deres og hørt hva dere andre har sagt og, men det var først i dag, da vi faktisk møtte legen at vi bestemte oss for at det skulle være her. De har også aku som smertestillende ved uttak, og det var og et stort ønske hos meg!

Jeg er superglad for det han mente om våres "case", og krysser fingrene for at han har rett!

Jeg er 33 år, har hatt 1-7 egg på 7 uttak og har brukt 375 menopur. Han vil sette meg opp til 450, og satser på at eggene blir modne litt før ( har tidligere alltid hatt utak på dag 16-23! )

Gleder meg til å følge deg!

klem fra pseudo-dansken

Skrevet

Hei du !

Tror jeg har pratet med deg før, når jeg tenker meg om... ;)

Jeg gleder meg, han var faktisk positiv-og det var de ikke på Volvat etter siste samtale. Men veldig fornøyd med Volvat.

Og vi føler liksom at vi akkurat har begynt... så lenge jeg legger noen egg,, så vil vi prøve litt til.

Jeg har mann i Nordsjøen så jeg må tenke dager ,,hehe,,men de sa at 10til 16 dager etter den første sprøyten var jeg nok klar får egguthenting.

Jeg tar akupuntur nå før og etter,, har ikke fått det under egguthenting,, syns den har gått greit jeg,,, med likeglad sprøyten.

Er veldig spent på deres vegne og,, håper vi prates.. LYKKE TIL

KLEM Golliat

Skrevet

Oj, ja da kan jeg se at det skal planlegges! Selvfølgelig prates vi! Kanskje vi møtes og? hehe..

Lykke, lykke til:o)

klem

Skrevet

Møtes hadde vært bra!!

Tror nok du drar innom Lindenberg litt før meg,,,

Er spent om de venter litt lenger med egg uthentingen enn her hjemme,,her har jeg hentet på dag 8,9 og 10 syns det høres tidlig ut,,

Gang nr 2la de tilbake 2 egg,,da ble jeg kjemisk gravis,,så da hvet jeg jo at det kan gå an,,

Men jammen meg er dette tøfft psykisk,,, Jeg har fortalt arbgiver det nå. Det var greit og si det.

Jeg har vært så trist når jeg tar de sterke dosene så jeg har en fantastisk fastlege som hjelper meg med sykmeldign når det trengs.

Han var så positiv til Danmark og så han skulle hjelpe meg med det der og,, jeg føler meg helgi sånn sett...

NATTA KLEM GOLLIAT

Skrevet

Sier bare takk og lov for doktor Lindenberg.

Jeg snakket med han tidligere i uken. Vi har hadd fem førsøk hjemme men har ikke blitt gravid. De finner ingen feil på oss og man begynner jo og lure om vi rett og slett ikke kan få barn sammen. Spurte Lindenberg hvorfor det var slik. Fikk til svar "jammen i ditt tilfelle har de jo tatt ut for mange egg. Du er high responder og vi skal kun ha ut fire egg. (på tre forsøk på riksen har de tilsammen tatt ut 52 egg) Vi reiser ned i februar. Tenk om den mannen klarer og hjelpe oss. Fikk ialefall motet tilbake.

Skrevet

Så bra! Det var positiv lesing!

Syns også det med immunforsvaret var greit å høre om, man leter jo ofte etter en forklaring......

Jeg selv pleier svært sjelden å være syk, er forkjølet nå, men det er vel to år siden sist. Skal ha innsetting i uke 42, så det kanskje ingen ulempe å være litt "små syk" da ;)

En venninne ble gravid med tvillinger og ved innsetting og en stund fremover var hun skikkelig dårlig......

Jeg har testa positivt på 3 av 6 innsettinger. (1 MA + 2 kjemiske).

Har funnet ut at jeg har en gen feil og pga. denne er det viktig med blodfortynnende sprøyter med en gang, håper det skal fungere ved neste positive test! Hvis ikke det skulle fungere kan det jo kanskje være en idè å nevne det med immunforsvaret for legene.

Ønsker deg masse lykke til i DK !!!!!

Skrevet

Hei jenter

Jeg blir så glad når jeg leser dette. Jeg tror nemlig Dr. L er gull verdt. Jeg har sjelden hørt om avbrutte forsøk hos ham. Han har og alternative løsninger på lur hvis alt ikke følger boken. Også er han så deilig skråsikker på det han gjør :o)

Jeg føler meg i hvertfall trygg hos ham.

Lykke, lykke til!

Skrevet

Hei Snoppi og dere andre

Endelig hadde vi bestemt oss får danmark, idag fikk vi brev/tilbakemelding fra Volvat.

De skriver at de har gått igjenom vårt siste forsøk i 3pack avtalen vår og funnet ut at de ikke helt sikkert hvet hvorfor det ikke gikk.

Så de tilbyr oss å prøve igjen-ble veldig glad- men samtidig litt rar,,siden vi var så klar for Lindenberg.

Vi har vært i kontakt med de allerede.

VI tror vi går får det på Volvat siden vi har jo betalt for det i pakken, selv om penger ikke betyr noe oppe i dette tar vi litt hensyn til det alikevel...

Hvasynsdere?

Hjelp

KLEMMER GOLLLLLIAT

Skrevet

Hei vennen!

Jeg er å trakter på gamle tomter og da ser jeg dette ferske innlegget fra deg!

Dette var gode nyheter Snooopi og dere må føle dere svært lettet nå. Og 23. oktober er heller ikke lenge til, så du skal se det blir baby på deg til sommeren 2008! :o)

Skal bli gøy å følge med videre. Jeg er ikke på bim særlig ofte lenger, men har et par stykker jeg vil følge opp her (deg medregnet!) før jeg for alvor kommer tilbake igjen en gang i fremtiden...

"Vi tales, skatt!" ;o)

Klem fra li-li *vi to HAR blitt tre*

Skrevet

Hei li-li!

Ja, vi er veldig lettet - nå skal vi jo prøve noe nytt! Håper det virker og at legen har rett. Jeg synes vi har ventet lenge nå, så det skal bli supert å komme igang (selv om vi har vært igang lenge..)

Du nyter nok tilværelsen som mamma, og vesla er kanskje blitt stor allerede?!

Kos deg! Vi snakkes :o)

Klemmer fra

Skrevet

Jeg er sikker på at dere vil lykkes :o)

Det offentlige er til å gi seg over av, selv om dere har fått tøyd strikken meget langt.

Jeg skal ihvertfall heie dere frem!!!

Skrevet

Hei alle sammen

Jeg har og i dag blitt forespeilet en ny metode hos Dr.L

Etter negativ blodprøve i dag morges,kjenner jeg nå at jeg er klar til ny dyst om, ja faktisk skal jeg ned allerede om 2-3 uker.

Goliat jeg skjønner at du ønsker å bruke ditt siste forsøk hos Volvat. Du kan jo diskutere rådene fra Dr. L med dem....... :o)

Lykke til alle som en :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...