Gå til innhold

Se her heih,giggsi og brattiann


snikers

Anbefalte innlegg

Hei.Var inne på skravle siden nettopp.Det er 2 damer fra Haugesund som vil ha bim treff.Se på skravle siden hvis dere er interisert.Håper vi kan møtes snart igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har akkurat gitt beskjed om at jeg kommer. Giggsi og heih; det ble avtalt bim treff på torsdag 11 okt, kl 19, møtes utenfor mm. Virker som det var ganske mange som skulle være med...... Noen hadde termin om 12 dager og noen i mars, så det var ganske varierende. Virker jo kjekt å treffe dem da :-)

 

Bra at du følger med snikers!!! Hadde gått meg hus forbi hvis ikke......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt da og takk for tipset:) Jeg skal prøve å komme, men jeg vet ikke om det passer helt enda.

 

Var hos jordmor og alt så bra ut. Jeg ligger over på livmoren (er det ikke den de måler?) og det tror jeg så gjerne. Føler meg virkelig høygravid allerede. Lurer på hvor gigantisk jeg kommer til å bli?? Blir sikkert stor som en HVAL;)

 

Hvordan står det til med deg da giggsi? Klarer du å ligge strekk ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var hos legen i går og ble sendt rett på føden.Var der i 4 timer og de tok alle mulige slags tester.Så ble jeg sendt hjem for å vente på resultatene og om de skulle legge meg inn.Jeg fikk bli hjemme,men må tilbake på mandags morgen.Alt ser foreløbigt bra ut med babyen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff da, det hørtes ikke noe kjekt ut. Hva er det de tenker på. Svangerskapsforgiftning? Vet du når du får svar? Krysser fingrene for deg!

 

Jeg kom pluttselig på at jeg er opptatt på torsdag. Ei vennine har bursdag og vi skal på vamp forestillingen og muligens ut å spise. Så denne gangen må jeg stå over, men håper det passer neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei giggsi.Tenker masse på deg.Du /dere må holde motet oppe for dette kommer til og gå bra.Du kommer til og få god oppfølging på HS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff da. d hørtes ikke kjekt ut. men bra at du får god oppfølgning. Jeg var hos jordmor på torsdag og skal tilbake i morgen, mandag, for å sjekke blodtrykket mitt. Det hadde steget litt, jordmor er litt ekstra påpasselig siden min eldste søster hadde alvorlig svangerskaps forgiftning.

 

Du må holde oss oppdatert i mårå, krysse fingrene for at alle prøver er fine og at du klarer å slappe skikkelig av hima!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei giggsi.Håper det gikk greit på HS i dag.Tenker på deg vett du.Måtte selv til legen i dag.Hadde ei veldig tøff arbeidshelg som resulterte i vondt i bekkene.kanskje er det bekken løsning på gang.men det går nok sikkert bra.Krysser fingrene for allt går bra med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei heih.Ja vi koste oss på bim treff i går.Vi var bare 3 stk.Det var flere som ville være med, men det passet ikke.Vi har planlagt nytt bim treff på Egon først kommende torsdag kl 19.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei jenter! Jeg er på sykehuset i Stavanger.Ei bitte lita jente ble forløst med hastekeisersnitt på tirsdag.rakk så vidt fram.Håper det går bra med dere.det vi er gjennom nå uner jeg ingen å oppleve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med lille jenta.Ønsker dere alt bra i tiden fremover.Krysser fingrene til dere alle tre om at dette skal gå veldig bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi det var tidelig det. Håper at alt går bra med dere. Dere er sikkert litt i sjokk eller? Hvor stor er hun? Og hvordan er tilstanden? Skal kryssse alle fingrer og tær!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var veldig tidligt ja.Hun har slutta å vokse akkurat i den uka jeg begynte å bekymre meg for at hun sparket så lite.Jeg har jo mast meg til kontroll gang etter gang og da har de sagt at hun vokser normalt.at jeg på toppen av dette fikk alvorlig svangerskapsforgiftning hjalp jo ikke på.Stakkars far i huset,han var jo redd for å miste oss begge 2,jeg har jo bare tenkt på babyen.Hun er 29 cm og veier 630 gram.Men hun har pustet selv fra hun kom ut.Hun fikk appgar på 9.Og det er jo utroligt.de sier hun er sprek.I dagskal de undersøke hodet hennes med tanke på blødninger.Vi tar time for time her nå og bare håper på det beste.Men vi belager oss på å bo på sykehuset her i stavanger en god stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo veldig positivt at hun pustet på egenhånd, og at hun scoret så høyt på apgar. krysser fingre og tær for dere!!!!! du får prøve å holde oss oppdatert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var jo kjempepositivt at lungene hennes er så bra utviklet:) Ønsker dere bare masse lykke til. Vi er her hvis du trenger en utblåsning. Håper du stikker innom avogtil og holder oss oppdatert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære giggsi.Så flott at hun puster selv.Hun er nok ei sterk lita jente, og hun blir sterkere dag for dag.Krysser fingrene på at dette skal gå bra.Ta godt vare på dere selv.Håper og høre fra deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...