Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2007 #1 Skrevet 4. oktober 2007 Har en alkoholiker i familien som jeg mistenker har begynt med "noe annet". Oppleves ruset på en annen måte en før, blir ikke snøvlete som med alkohol, men høy på en annen måte. Helt annen personlighet på en måte. Kan noen som vet noe om dette si om de tror det er blanding av piller og alkohol? Hvordan blir forskjellen? Er takknemlig om noen vil svare meg. Bekymret og redd.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2007 #2 Skrevet 4. oktober 2007 Forskjellen på piller og alkohol? Det kommer helt an på forskjellen mellom piller og piller.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2007 #3 Skrevet 4. oktober 2007 Ja da forstår jeg alt så mye bedre HI
Medavhengig mor Skrevet 5. oktober 2007 #4 Skrevet 5. oktober 2007 Det kan være piller eller hardere stoffer. Ta turen innom narkoman.net - her treffer du mange ressurspersoner som både har erfaring fra pårørendedelen av rus samt tidligere rusmisbrukere (og aktive rusmisbrukere). Forhåpentligvis kan du få et godt svar der.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2007 #5 Skrevet 5. oktober 2007 Piller er ikke noe unisont når det kommer til virkning. Hva slags "tegn" du skal lete etter, kommer helt an på hva slags piller du mistenker at hun tar.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2007 #6 Skrevet 5. oktober 2007 Medavhengig mor: Hva er hardere stoffer enn piller? Morsom ordbruk du har der.
Medavhengig mor Skrevet 5. oktober 2007 #7 Skrevet 5. oktober 2007 Med hardere stoffer mener jeg illegale rusmidler: ecstasy, kokain, amfetamin og herion.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå