mamman til snupp Skrevet 4. oktober 2007 #1 Skrevet 4. oktober 2007 Sånn helt til og begynne med tenkte jeg.
plumsing Skrevet 4. oktober 2007 #2 Skrevet 4. oktober 2007 Jeg fikk for 12 dager siden. Har 4 amme-bh`er, men skal ut å kjøpe flere. Har så mye melk og lekker som ei sil. Det er igjennom ammeinnlegga på et blunk! Og vil jo ikke gå våt og risikere brystbetennelse...
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2007 #3 Skrevet 4. oktober 2007 Jeg henger meg på her...... Det er litt lite med 2 hvis du lekker en del.... Jeg kjøpte diverse ammebher, og kom ABSOLUTT best ut med Lindex sine! Trekant-form. Kjøpte de litt store, da faller ikke ammeinnleggene ut om natten. Kjøpte en annen sort med spiler på en annen forretning, men det var for vondt....! Visste ikke at brystene ble ømme så ofte! Men, men, man lærer..... Lykke til :-)
vero:o) Skrevet 4. oktober 2007 #4 Skrevet 4. oktober 2007 ja håper det hehe...jeg må ha veldig stor størrelse får de ikke for under 500kr ivertfall...får vaske den ene med en gang du butter bh..så går det vel greit...
Prinsessa mi *Erle Kristane* Skrevet 4. oktober 2007 #5 Skrevet 4. oktober 2007 Jeg syntes 2 høres veldig lite ut... Jeg har 6, og skal kjøpe 2 til. Hvis man lekker, må den jo vaskes hver dag.
likkjepetra Skrevet 4. oktober 2007 #6 Skrevet 4. oktober 2007 Ja det trengs nok flere, for stort sett lekker man en del spes i starten. Det er 25 % på alt undertøy på Cubus nå. Jeg handla der i dag!
*smil* m/ snupp06 & gutt 07 Skrevet 4. oktober 2007 #7 Skrevet 4. oktober 2007 Du trenger akkurat like mange i begynnelsen som etter noen måneder, om ikke flere... Jeg hadde fire sist, og kunne gjerne hatt et par til....
supermamma til 2 tette Skrevet 4. oktober 2007 #8 Skrevet 4. oktober 2007 Har noen funnet ammebh på hm, cubus eller lindex som er over str D? 80D er i minste laget nå og jeg har ikke funnet noe større... Annet enn de til 500,-++ Har ikke lyst til å investere så mye i altfor mange bher, men hvis brystbetennelse er alternativet, så bør jeg vel vurdere det igjen. Har termin i morgen, så må komme meg ut og lete litt ;-)
Gjest Skrevet 4. oktober 2007 #9 Skrevet 4. oktober 2007 Hvilken str. kjøper dere amme-BH i da? Jeg er så usikker på hvor mye større brystene blir og har derfor bare kjøpt 1. Så kan jeg sende pappaen på handletur etter fødsel.
mamma til s@lma Skrevet 4. oktober 2007 #10 Skrevet 4. oktober 2007 Jeg har kjøpt 2 foreløpig, men bare fordi jeg vil vente inntil melken kommer etter fødselen og jeg vet hvilken str skal jeg ha . Er 39+6 i dag, men må gå i ammebh døgnerundt pga rå melk..Hørte at det er best å vente med å kjøpe flere ammebh inntil noen dager etter fødselen, bryster blir jo større når melken kommer , dumt å ha kjøpt masse ammebh i for små str.' Helt riktig at det er vanskelig å finne noe rimmelig i større str, bruker selv 90 C , og det var ikke lett på lindex, nei.. men på reflex vet jeg at de har en god utvalg og greie priser, verdt å forsøke tenkte jeg..
miss_chica Skrevet 4. oktober 2007 #11 Skrevet 4. oktober 2007 jeg hadde bare en sist gang jeg var gravid, og det er jeg glad for. jeg fikk ikke til det med amminga, og mista melka og fikk brystbetennelse, så da ble det ikke mere amming., mitt råd er å heller vente til etter fødsel med å kjøpe flere, så du ser hvordan det går med selve amminga først. de er jo ikke akkurat billige de bhene heller.
likkjepetra Skrevet 4. oktober 2007 #12 Skrevet 4. oktober 2007 Har iallfall opp til E-cup på Cubus. Usikker på lengden rundt, men kan huske å se 95 der.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2007 #13 Skrevet 4. oktober 2007 Jeg kjøpte mange siste svangeskap, men ikke alle ble like mye brukt... Fant min favoritt bh som også kostet nesten 500 kr.. da jeg måtte ha de ganske store... så de er like fine og er pakket ned i bagen min...
Bdancer Skrevet 4. oktober 2007 #14 Skrevet 4. oktober 2007 hm... jeg har jo ganske mange vanlige BH'er nå... må jo ha en del å bytte på i mellom klesvaskingen. Og når man har melk så er det vel ekstra sjanse for å skitne de til, enn til vanlig. så ville tro man trenger flere ammeBH'er enn man har vanlige BH'er før man ammer.
Bdancer Skrevet 4. oktober 2007 #15 Skrevet 4. oktober 2007 Ja de har vel opp i E både på cubus og lindex, men ikke så mange, så det blir fort dårlig utvalg når man må opp i de str...
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2007 #16 Skrevet 4. oktober 2007 har funnet på lindex, hm har opp til d.. ellers har jeg bare funnet sånne til 500... men de er jo gode da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå