Gå til innhold

hvordan blir man "hvit-dagmamma"?

Anbefalte innlegg

bare lurer. er det visse kriterier som må oppfylles, som inne areal og ute areal?

driver å forbereder meg på at jeg kanskje ikke får bhg plass, og må vere dagmamma for en periode.

har forøvrig "en halv" førskolelærer utdanning, og føler meg trygg på at jeg kan være en god dagmamma.

men lurer på hvordan de fysiske forholdene må vere for å oppfylle evt krav for å bli godkjendt?

noen som har link eller erfaring?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10554869-hvordan-blir-man-hvit-dagmamma/
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Fortsetter under...

Hei,aner ikke om du har fått de svar du søker-men kan jo fortelle om min erf. Jeg registrerte meg som enmannsforetak i brønnøysund reg,og fra der tok bergen kom kontakt med meg.De sendte da ut en fra helsevern etaten,som kom hjem til meg. Der tok han bilder,og sjekket alt fra leke areal,til sikringer. Viktig med barne sikre alt,og f.eks ha sperre på vask-der barna skal bruke varmt vann. Sjekket også ute areal,og avstander i trapp osv. Måtte gjøre noen forbredninger,og deretter sende dokumentasjon på at alt var i orde-for så å bli Off.godkjent gjennom bergen kommune. Du må også utføre radon måling,men det er enkelt. Best over nett,og koster ca 5oo kr.

Lykke til,mvh ina

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...