Gå til innhold

Lokalbedøvelse


demeeter

Anbefalte innlegg

Jeg skal fjerne ei vorte, akkurat under bh-spilen, og så tenker jeg at da må jeg vel få bedøvelse - men kan ikke det være skadelig for babyen? Noen som veit/har erfaring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har fjernet en føflekk akkurat der... gjorde det for et par år siden, og var ikke gravid da. legen gir deg ikke bedøvelse som kan være skadelig for barnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veit! Legen gir såklart ikke bedøvelse som er skadelig for barnet... Det er visst bare jeg som har blitt overhysterisk hønemor allerede...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du kan få helt vanlig lokalbedøvelse. Så etter i felleskatalogen, og der står det :Lang klinisk erfaring indikerer liten risiko for skadelige effekter på svangerskapsforløpet, fosteret eller det nyfødte barnet

Dette var for xylocain, som er den vanligste typen for lokalbedøvelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fjernet en vorte en gang. Det var av den typen jeg trodde var en utstående føflekk, men fikk vite at alle utstående føflekker egentlig var vorter. Da kan jeg ikke huske å ha fått noen bedøvelse. De brukte strøm til å svi den av. Lå på en seng/stol og så kom han med et apparat som sendt ut strøm tror jeg, tok den bort på "føflekken" og vips var den av. Kjente ingenting. Men luktet svidd og guffent :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...