Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2007 #1 Skrevet 4. oktober 2007 Når den lille nye spiren blir født, er gullgutten 1 1\2 år og jeg må nesten investere i en søskenvogn...håper på mange gode tips=)
nmcx Skrevet 4. oktober 2007 #2 Skrevet 4. oktober 2007 Vi har Phil &Ted og den er veldig bra, men vet ikke om den selges i Norge? (vi bor i England). :-)
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2007 #3 Skrevet 4. oktober 2007 Hmm, har aldri hørt om den...men lagrer navnet, så får jeg undersøke nærmere;) Takktakk=)
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2007 #4 Skrevet 4. oktober 2007 Forresten, du har ikke en internettside hvor jeg kan finne disse vognene?
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2007 #5 Skrevet 4. oktober 2007 Jeg har sett en del av disse phil and teds vognene her i byen. Ser ut som en bra vogn for det største barnet/det barnet som sitter forerst, men rimelig kipt for den minsten når h*n blir stor nok til å ville følge med på det som skjer. Dessuten er de veldig smale etter min smak. Du får google det, så finner du sider med info.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå