Gå til innhold

Hva bedriver dere om dagen!?

Anbefalte innlegg

5 dager til termin... lite tegn på at noe skal skje snart, men har det egentlig ganske fint:)

koser meg med høstvær utenfor, et varmt strikketøy i fanget og sprellende tass i magen. ganske fint egentlig.

snart kommer gubben hjem og skal lage fårikål, er nemlig den tingen han SKAL lage her i huset, jeg får ikke nærme meg kjøkkenet. det er helt greit i dag:)

bortsett fra halsbrannen, småhovne føtter, vonde stikkinger i lysken og "der nede", strekkmerkene som klør og svir..

;)

håper alle har en bra dag!! plutselig er vi mammaer!!!! WOW!! :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10554234-hva-bedriver-dere-om-dagen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har enda 22 dager igjen til termin så har litt lengere igjen enn deg. Har skrudd sammen lekegrind i dag, syklet meg en tur og ellers slappet av og puslet litt i huset. Ja, også skulle jeg ringe og krangle litt med nav, men tilgjengelige som de er så var ikke min saksbehandler tilbake før mandag. Akkurat det man behøver nå på slutten.

Kjenner at det begynner å bli tyngre å gå og at det presser nedover og er litt ømt nedenfor korsryggen, men har vært veldig heldig med svangerskapet så langt så jeg skal ikke klage. Halsbrannen derimot holder meg våken til langt på natt (ikke noe smart å spise boller på kvelden. Ikke 1 en gang).

Håper det skjer noe hos deg snart da. Kanskje fårikåla setter fart på sakene. Det sies jo så. Lykke til framover iallefall.

Til nå har jeg fikset alt jeg kan fikse før babyen kommer. Vet ikke kjønnet enda, så noen ting må jeg vente litt med. Her på Sunnmøre har vi jo hatt regn i 40 dager, før den helgen vi nettopp har hatt......da kom solen frem......og det er sol fortsatt. Ser litt lysere på ting når det ikke pøser ned ute :-)

Jeg har 10 dager til termin......og håper selvsagt å føde litt før termin. Er ikke så veldig motivert for å gå over tiden, men ser jo at det er en del fra septemberklubben som har gjort det. Må vel instille meg på at det kan skje. Gikk 1 uke over med min forrige.

Har også halsbrann, brennende føtter og utrolig dårlig nattesøvn for tiden......så til tider tror jeg at jeg ser sliten ut i tillegg til å føle meg ganske sliten!

Her går dagene med til avslapping og egentlig bare kos... tror jeg er ferdig med det meste, siden vi har en sønn på 2 år fra før så har vi det meste i hus...

Sønnen er i bhg og mannen på jobb hver dag, så går jeg her hjemme å pusler litt...

1 uke igjen til terminen, å som vi gleder oss til å være ferdig å bli en familie på 4..

Lykke til alle sammen..

Her ryddes det i boden, som ikke var en dag for seint. Får ta en tur på fyllinga i morra med dritten. Fant 2år gammel maling der inne, hva skal man med sånt?! Ellers er det vel nok å gjøre. Er de av som venter i det lengste med å ordne ting- Så i mårra får vi kjøpe kommode og sette sammen den og senga. Er visst bare 3 uker til termin gitt. Ja ja bare han ikke kommer i mårra så er det greit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...