Gå til innhold

dere som har blødd? kan dere hjelpe?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jeg blødde på søndag og mandag, var hos legen på mandag, alt så fint og fredelig ut der nede sa hun... og hun kjente innvendig og alt kjentes ut som det skulle og stemte m ukene jeg er på vei.. så tok jeg blodprøve for å sjekke hcg og ny på ondag.. ringte nettopp legekontoret og den hadde sunket m 1000 sa hun på kontoret.. er sååååå lei meg no...jeg har ikke hatt noen smerter og det er ikke kommet noe ut, av klumper el noe... men det er vel noe gale er det ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei !

jeg vet ikke... men jeg har blødd til og fra i ca 4 uker nå. ikke mye men jeg synes det er nok. skal jo liksom ikke blø.

jeg var på UL og så at alt så bra ut.

jeg er 100% sykemeldt for jeg har en jobb hvor jeg beveger meg mye. Jeg har litt vondt.

hva den senkningen din betyr vet jeg ikke.

 

men ring tillegen og snakk med de så om ikke annet du roer deg litt

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når hcg har sunket så betyr det mest sannsynlig at noe er galt.Hcg skal fordoble seg annenhverdag eller hver dag tror eg..kommer ann på hvor langt du er på vei....

 

Nå vet eg ikke hvor langt på vei du er, men da eg blødde i uke 5 så sa folk at det trengte ikke være så mye klumper pga alt er så lite der inne....

 

 

kan du ikke få en ul og se om det er liv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er 9+0 i dag. skal på innvendig ul i morgen på klinikken... gruer meg.. jeg har hatt halsbetennelse og går på penicellin ennå, men vet ikke om det kan ha innvirkning... jeg bare gråter iallefall... er så trist at hcg har sunket... da er det mest sannsynlig noe galt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff....

Om det skulle vise seg å være noe galt, håper jeg du er rask inne her igjen. For meg tok det 6 uker, så var jeg i gang igjen.

 

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...