Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2007 #1 Skrevet 4. oktober 2007 Hei jenter. huff, jeg er redd jeg er i ferd med å gå inn i en ny depresjon.. Har blitt gravid igjen, etter en spontanabort i september i fjor. Har på en måte tenkt at "det blir en ny sjanse for barnet", men nå vet jeg at det ikke er det samme barnet (sjelen) som kommer tilbake. Drømte nemlig, men var nesten våken, at ei lita jente sa til meg: " mamma, det er meg, Erle! det er ikke jeg som er inni magen din" etter det har jeg vært så utrolig deprimert og grått masse. Jeg vil så gjerne ha tilbake det vesle vesenet som jeg mistet.. føler meg så alene selv om jeg har noen å snakke med. Er bare jeg som kjente hvordan det var å ha lille frøkna inni meg.. Heldigvis har dette svangerskapet gått bra, og jeg har termin 30 november Håper depresjonen går over. Er ikke sunt for meg..
Gjest Skrevet 4. oktober 2007 #2 Skrevet 4. oktober 2007 Hei... Jeg ville tro at det er helt naturlig å oppleve sorgen på nytt nå som det er en ny baby på vei. Sorgen etter et barn som dør blir nok aldri helt borte. Kanskje det var lille Erle som snakket til deg i drømmene dine. Kanskje hun mente å si at du nå skal glede deg over den nye lille i magen? Erle kommer aldri tilbake, men du vil aldri glemme tiden du bar henne i magen din. Håper dette bare en er normalt sorgprosess som du gjennom. Del dette med andre, slik at du ikke er alene. Den lille i magen din vil at mamman dens skal være glad ) Jeg ønsker deg lykke til! Nøl ikke med å ta opp dette igjen, hvis du ikke føler deg bedre etter en stund. Ingen skal behøve å gå med dette alene. Klem til deg! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå