Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2007 #1 Skrevet 4. oktober 2007 Hei! Jeg bruker aluminiumsklorid kanskje en gang hver tredje uke for å unngå svette. Noen som vet om dette er farlig nå som jeg er gravid??
TrultemorM2Småtrulter+2012 :) Skrevet 4. oktober 2007 #2 Skrevet 4. oktober 2007 Vet ikke, men det er jo ganske sterkt, og trekker jo inn i kroppen. Så jeg ville nok ringt legekontoret og hørt, var jeg deg
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2007 #3 Skrevet 4. oktober 2007 For sikkerhets skyld ville jeg dobbeltsjekket det, altså ikke bare spørre ett sted !!
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2007 #5 Skrevet 4. oktober 2007 finnes jo i stort sett alle antiperspiranter, men om du bruker ren aluminiumsklorid fra apoteket er det jo endel sterkere enn vanlige antiperspiranter
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2007 #6 Skrevet 4. oktober 2007 Jeg jobba i et parfymeri da det var så mye snakk om dette for et par år siden. Den gang ble konklusjonen at partiklene i aluminiumsklorid er så store at de ikke kan trenge ned i huden, og derfor ikke er farlig. Du kan sikkert google mer info.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå