Gå til innhold

Da var tanta endeli kommet. Blir pergo denne mnd:)

Anbefalte innlegg

Endelig kom tanta, så nå er det bare å starte med pergo fra dag 5 i syklusen. Går også på metformin pga noe hormongreier..

Var nå egentlig på tide at jeg fikk begynne med pergo etter over 3 år med prøving.

Joda, har el, men ikke hver mnd. Men det ville jo ikke gyn. innse siden jeg hadde el 3 når jeg tok blodprøvene. Men til legen hadde jeg el 2 av 3 ganger!

Jaja...kommer nå endelig i gang da:)

Fortsetter under...

Lykke til. Selv om du har EL så kan pergoen hjelpe. jeg ble gravid ved hjelp av pergo(er 1,5 år sidne nå). Jeg har og hadde alltid EL, men den kan hjelpe deg å få bedre egg, noe som er mitt problem. Krysser fingrene for deg, skal kanskje få pergo neste syklus

Ja, jeg ble jo tante for litt over 2 mnd siden, og hun ble til takket være pergo og metformin:)

Så nå skal det være min tur!!!hehe

Planen fremover er at jeg skal ta en enkel pergokur nå i 2 sykluser, så blir det dobbeltkur etter det!

Annonse

Så flott da:)

Er min første kur og.

Prøvd lenge?

Ja, det er ikke hver mnd an sitter å venter på at tanta skal komme.

Min var jo selvfølgelig 1 uke forsinket. Blir jo gal av å vente.hehe

Men nå er de bare 1 dag igjen til jeg tar min første pergotabelett:)

Har prøvd i et og et halvt år..

Dere da?

Venting blir man sprø av ja:) var midt i blinken at tanta kom i dag. Skal reise bort alene fra fredag til mandag. Håper vi er toppmotiverte til prøving når jeg kommer hjem:) Prøvinga starter vel tirdag da for vår del..

Så artig at vi er flere som starter likt!

Du må komme med oppdatering hvordan det går :)

MASSE LYKKE TIL!!

Ja, da var første pergo-tabelett tatt:)

Vi har prøvd i ca 3,5 år. Tok oss nesten 2 år før vi kom i gang med utredninga da.(litt treg av meg.hehe)

Hadde en gyn som ikke ville gi meg pergo, men sende oss rett til prøverør selv om at ingenting egentlig feiler oss.

Sa klart ifra at jeg skulle prøve det som var å prøve, og at søstern min ble gravid på pergo og metformin, så da skulle jeg og prøve det!

Fikk resept med en gang.hehe

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...