bollenr3 Skrevet 4. oktober 2007 #1 Skrevet 4. oktober 2007 Er 8 u +3d, og så det lille hjertet slå i dag! Det var en utrolig deilig følelse:) Var redd jeg hadde mistet pga blødning.. men nei, det var liv der:) Og heldigvis bare en unge der inne:)
Elise29 Skrevet 4. oktober 2007 #2 Skrevet 4. oktober 2007 Ja det må ha vært godt å se Jeg skal også på tidlig UL pga tidligere SA, men vet ikke når enda. Bruker de innvendig eller utvendig UL ved tidlig Ul??
Mai-prinsesså..termin 26 mai Skrevet 4. oktober 2007 #3 Skrevet 4. oktober 2007 Åååå du er heldig som allerede har sett den lille spira di sprelle i magen:=) Eg også 8+2 i dag....skal til legen neste tirsdag....har et håp om at vi KANSKJE kan høre bebisen....er gravid med nr 3 nå...hørte det tidlig forrige gang jeg var gravid:) Er kvalm og kasta opp,men hadde vært litt godt å få vite at det faktisk er et lite sprell levende nurk inni der:=)
knøttet mai08 Fødeklar Skrevet 4. oktober 2007 #4 Skrevet 4. oktober 2007 Så kjekt.. :-) Eg er åtte uker og skal på tidlig ul imorgen tidlig.. Er utrolig spent på om det går bra..!!
bollenr3 Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. oktober 2007 De brukte innvendig. Ser ikke noe utenpå så tidlig visst.. Lykke til med din UL
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå