Gå til innhold

Tør jeg fortelle om graviditeten nå??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

I morgen begynner jeg på min 12 uke og er så usikker på om jeg tør å fortelle det til søsken. Det kommer jo fort ut da. Har så lyst å rope det ut for vi har slitt lenge for å få det til. Har tatt oss 9 år å få til dette så det er jo et lite under. Når sier dere det til barna og evt. andre ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Grattulerer til deg og.

Har selv prøvd i 2,5 år.

 

Da jeg ble gravid for 1,5 år siden sa jeg det til mine nærmeste da jeg var sååå glad.

Det endte i en sa, men jeg er faktisk glad for at jeg fortalte det likevel, har fått mye støtte i ettertid.

 

Jeg fant ut 3 september at jeg var blitt gravid på ny.

Nå vet mamma det, en kollega og sjefen på jobben min.

Det har vært så mye den siste tiden pga jeg har tenkt mye på graviditet og utredning som gjorde at jeg velgte å si det såpass tidlig til sjefen og en kollega. Det har gått utover arbeidet mitt, og for at de skulle forstå meg bedre fant jeg ut at det var best slik.

 

Jeg hadde ikke ventet meg så stor forstålese, men det skal jeg jaggu meg si jeg fikk!

Jeg fikk fri fra jobben i dag slik at jeg kunne samle meg litt og få ordnet forskjellig ting med leger etc.

Fikk også beskjed at alt skulle bli lagt til rette for meg.

Kan tro jeg ble glad. man hører jo så mye rart også.

Min sjef er ihvertfall verdens mest forståelsefulle mann. Det er jeg sikker på:)

 

Jeg vil nok vente litt lenger med å fortelle noen flere at jeg er gravid.

Vet at bestemødrene mine gledet seg stort sist og ble skuffet da jeg fikk sa.

Så nå vil jeg vente litt til jeg er tryggere på at det går bra.

 

Men kanskje jeg sier det til flere snart....er jo sprekkferdig..har lyst å si det til alle.

For jeg er sååå glad!

Jeg skal bli mamma!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også helt sprekkferdig, for jeg har så lyst å rope det ut. Tenker som så at jeg er vel nok langt på vei til å tørre å si det. Går det galt så trenger man vel litt trøst. Tror verdagen blir lettere når andre vet det. Begynt å få litt mage så det er anstrengende og prøve å sjule det.Man klarer liksom ikke å slappe av i andres selskap. Tror jeg forteller det til de aller nærmeste nå i helgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...