Gå til innhold

Noen andre med termin juni 2008??


Andrebolleiovnen

Anbefalte innlegg

Det hadde vært morro å følgt hverandre frem til termin og se hvordan alle andre har det!!

 

Jeg fant ut at jeg var gravid med en test onsdag 3 september.

Vi har kun hadt sex en gang siste mnd, og da ble det fullklaff:)

 

Vi har prøvd å bli gravide i 2,5 år, hadt 1 sa i juni 2006.

Men ingen ting annet har skjedd.

Før jeg da endelig fikk somlet meg avgårde til lege for å starte utredning.

Da var den faktisk allerede godt plassert i magen min. og ny gu undersøkelse som var bestilt til 29 september ble i dag avlyst:)

 

Dette blir vårt første barn, og vi er sååå spente og håper alt går bra frem til sommeren neste år!!

 

ut fra terminberegning her har jeg termin 10.juni 2008.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Jeg har termin 12.juni, så i dag er jeg 4+2. Veldig nytt og spennende dette her! Klaffet på første forsøk for oss, så vi var heldige. Gleder meg til å få stor mage og kjenne liv. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin 9.juni. Føler meg gravid til tusen, har opp til flere symtomer, og synes det bare er stas. Blir nr. 3 dette her:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreløpig termin her er 2. juni. Var på innvendig UL i går pga liten blødning, å ble satt en uke tilbake. Dette blir nr. 3 her i huset da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp jeg har:-) 2 juni kommer gullet vårt. har ikke noen spesielle symtomer enda men det skal jeg vel bare være glad for. kommer vel nok. er 6 uker i morgen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jaaaaaaaa :)

I dag har jeg eeendelig fått en positiv graviditetstest... :D:D

Den ene streken er kanskje bittelitt svak,men en strek er en strek står det...hehe..

Så da får vi termin 15 juni...Gleder meg kjempemasse!!

Nå må bare ingen ting gå galt...

har så lyst..vi har prøvd så lenge nå at... :)

JAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa, jeg har termin 1. juni. Er 6+1 idag og har nesten ingen symptomer. Litt svimmel innimellom bare og blir trøtt veldig tidlig på kvelden.

Gleder meg såå!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!

gratulerer så mye:)

jeg har termin 5.juni 2008, har allerede fått diagnosen bekkenløsning, så dette blir et laaaangt svangerskap med mye vondt, men det er jo for all del verdt det.

vi har en nydelig gutt på 11mnd og 3mnd på vei med han fikk jeg også bekkenløsning, men denne gangen skjedde det etter ca 5 uker, kjente smerter før jeg testet positivt.

så nå er det fysioterapi to ganger per uke, selv om det ikke hjalp så veldig mye sist, jeg hadde også veldig bekkenløsning etter fødselen sist, og det hadde vel ikke forsvunnet helt før jeg nå er gravid på nytt.

vet ikke hvor du holder hus, men er moro med flere som er gravide på samme tidspunkt, vi holder til på østlandet, midt mellom drammen og tønsberg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blei satt til 1 Juni på UL i dag. Har ei snuppe som fyller sju år 16 oktober i fra før, og hun lengter etter å bli store søster.

 

Selv føler jeg juni er mange år unna... og er hyper nervøs for alt som kan gå galt. det var jeg også sist gang, men alt gikk jo bra. Fikk litt ekstra oppfølging med å lytte til hjertelyd og sånn sist gang, siden jeg var så redd. De sier jeg skal få det denne gangen også...

 

Så hjertet til min lille på UL i dag 11 oktober. det føltes deilig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg har termin 20.juni! Det er veldig nytt, spennende og litt skremmende dette. Har ikke så mange symptomer, men har hatt ømme pupper ganske lenge. Kjenner innimellom litt trykk, helst på venstre side ganske langt nede. Er dette normalt? Huff. blir litt bekymret av dette for jeg leser mye skummelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Testet positiv med nr 4 igår...

 

Så da har jeg vel termin juni/juli tror jeg...

 

Har desverre ikke hatt mensen siden jeg gikk gravid med jentungen som nå er 19 mnd.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Vil bare si gratulerer til dere alle!!

Har selv fått positivt svar på blodprøve, så nå er det ingen tvil lenger.

termin i juni jeg også, foreløpig den 10.faktisk :-)

Det er min første og det er veldig spennende!!

Har veldig mange spørsmål, men har bestilt time hos jordmor i uke 44, så får vel noen svar da.

Når skal dere andre til første kontroll?

 

Tørr ikke glede meg alt for mye ennå, men håper veldig veldig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...