Gå til innhold

puppen!! <3

<3LillePrins<3

Anbefalte innlegg

NÅ!!!!! gleder jeg meg masse til å se dere igjen snart asså!! drikk med måte på byen da, ta en whisky for moi, og ikke gjør noe.... hmm... som vi allerede har gjort :P

Du får komme med Lucas til meg på nyttårsaften, jeg skal uansett være hjemme med Nicolas!! :)

Si fra om formen tillater besøk ellernoe på søndag!

Klem fra meg og 9co :)

Fortsetter under...

gleder meg masse jeg å, har savnet deg og nico:D<3

haha jeg skal bælme som en fyllik, skal ta både to og tre drammer for deg:D det hørtes trivelig ut,vi får se om vi får til noe nyttårsaften da vett, evt kan vi spise noe god middag og sånn hos meg kanskje? ei annen jeg kjenner som kunne tenke seg å komme til meg å, har soveplasser så du kan ligge over å?:) vi finner nok på noe:)

klart formen tillater besøk, kan mekke middag og film jeg vett;)

klemmer fra meg og lucas:)<3

Hvis formen tillater besøk dagen derpå er du heldig!! hvis jeg skal ut på byen å drikke trenger jeg barnevakt i hvertfall ett døgn etter at jeg har våknet fra fylla ;)

Men da inviterer jeg meg selv på middag og film på søndag jeg!! Skal jeg ta med noe ?? :)

Nyttårsaften hørtes jo kjempekoselig ut :)

da snakkes vi snart da snuppa ha en kjempeflott dag!! jeg skal til legen og PÅ JOBB i dag! OJOJOJ!! :)

Klemmer fra oss!

hehe jeg har aldri vært plaget særlig med bakrus heldigvis:)

jepp det blir bra, har en venninne fra drøbak sovende hos meg men det går vel bra? hun er også gravid men bare en måneds tid på vei, veldig trivelig jente altså:)

neida ta med deg og magen og det gode humøret ditt du;);)

kjøper inn pepsi max jeg da hehe;);)

så bra, da feirer vi nyttårsaften sammen vi da med våre små, det blir jo kjempestas:)

ha en super dag dere å pus:)

mange klemmer:)

det er jo bare hyggelig med andre gravide! Jo fler jo bedre!! =) Pepsi Max er bra, da blir du ikke kvitt meg på en stund!! hehehe :)

Blir jo en kjempekoselig nyttårsaften da! gleder meg allerede jeg nå!! weeehuuuu!! =)

jobb var slitsomt i grunn!! jaja. nå er det kvelg, helg, senkveld og middag!! ;)

Hege og Nico loves u 2 <3

så bra:) haha ja jeg kjøpte inn er fire pakning jeg så vet jeg det er nok, hun andre har dilla på cola så jeg var føre var og kjøpte inn det å haha:P husker hvordan det dær var, om det var manko på det jeg hadde dilla på var alt bare surt hehe:) det er bra, vil nemlig ikke bli kvitt deg for tenk<3

ja det tror jeg å, gleder meg masse allerede, blir min første nyttårsaften uten at jeg sliter dørstokken til mamma, det blir kjekt:D

uff ja, må slappe av og passe på deg og magen nå, skal ikke ha noen utbrent hege vet du;);) skal snart finne senga jeg å, lucas var så snill å sovne kvart over åtte i kveld den skjønne lille klumpen;)

lots of love til dere to<3

Annonse

puppen min du er så søt!! (ikke si til Lucas at han må dele med meg, haha)

ble en klein dag på sykehuset igår.... men men.... føler meg litt bedre i dag da,og skal til jordmor i morgen så får vi håpe det snart blir fin form og nydelig liten baby på brystet mitt :)

kos deg dagen derpå i dag da, søta :) så sees vi snart ;)

ikke så søt som deg med den skjønne babymagen og blide smilet:)

ja uff hørte det, bra du er litt bedre i dag da:) vi tar da middag en annen dag vi vett, døren min er alltid åpen for deg og nico vet du:)

gleder meg til du får ut nico, han blir sikkert kjempenydelig<3

det skal jeg vett, var så deilig å få hjem lucas og å tømme puppene *lettelse*, savna han så masse atte:)

kos deg du å pus, gleder meg til å se deg snart igjen:)

klem;)

personlig synes jeg babymagen kan forsvinne snart, så jeg heller kan få babyen min PÅ magen! men skal vel ikke klage har trossalt 41 (laaange) dager til termin ;) Men i dag var jeg hos jordmor, og fikk time til UL på fredag! wee!! (vekstkontroll, siden folk lurer på hvor stor Nicolas enkli er!) og det er klokken halv tolv mener jeg å huske, så da tenke jeg at jeg kunne ta turen til deg etterpå ?? :) I morgen er det bursdag for Kusina mi og tantebarnet hennes. Men om ikke fredag passer for deg har jeg tid både onsdag og torsdag også, asså! :)

Gi din vakre prins en klem fra meg!!

så får du en ekstra god en fra meg og nico =)

fantastiske saker!! :) da sees vi freddan =P

Passet bastian i kveld han åsså kjeftet på meg fra sengen! men har ett lite ess i ermet, han klarer ikke å motstå Jon Blund til slutt!! mohaha!!

vært på farta i HELE dag jeg og opp TILI i morgen, så nå er det jammen natta her meget snart!

Da gleder jeg meg til å se bebisen min på fredag, åsså søte snille du og bebissen din etterpå :)

OJOJOJ!! nå gleder jeg meg jammen til å høre!! jeg savner å være forelsket!! får holde meg til å være in love with life en liten stund til vel ;)

traff faren og søstra til J i dag! sært!!

Nå har han forresten sagt at han ikke vil være med på fødselen fordi han har fått for seg at jeg ikke vil ha han der. Hva ER det med mannfolk???? GRRRR!!!!!

klemmis

^^

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...