tigergutt<3 Skrevet 4. oktober 2007 #1 Skrevet 4. oktober 2007 Fikk svar på blodprøven i dag og hcg var på kun 4. Så da forsvant nok den lille spiren allerede på onsdag da jeg hadde vært på ul. Har det ikke så tøft i dag for var så forberedt på dette. Men nå er jeg veldig interessert i hvor fort vi kan komme i gang igjen.
orkidee* Skrevet 4. oktober 2007 #2 Skrevet 4. oktober 2007 Ååå dette var trist. Håper det går veien neste gang da.
Gjest Skrevet 4. oktober 2007 #3 Skrevet 4. oktober 2007 Huff, det var leit. Sender deg en god trøsteklem. Tøft er det sikkert uansett :-( men fint at du klarte å være forberedt på negative nyheter. Hva slags IVF-opplegg har du vært gjennom denne gangen ?
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 4. oktober 2007 #4 Skrevet 4. oktober 2007 Det var lei tideli bom :-( Ikke noe koselig når noe slikt ser, men fint å se at du har fokus fremover alt. Håper at neste gang er siste gang og at spiren klorer seg fast leeeenge da!
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 4. oktober 2007 #5 Skrevet 4. oktober 2007 Dette var leit... Håper dere får komme igang igjen snart...
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 4. oktober 2007 #6 Skrevet 4. oktober 2007 Det var veldig leit... Håper dere tar vare på hverandre og ikke gir opp! Trøste-klem
Snooopi Skrevet 4. oktober 2007 #7 Skrevet 4. oktober 2007 Å neiiiiiiiiiiiiiiiii... Føler med dere.. Det er kjempetrist ( når jeg har mistet (hadde utskrapning) gikk det 7 uker før jeg fikk mensen igjen, men så var det på'n igjen på da 21. Lykke til videre, og stor klem
Gjest Skrevet 4. oktober 2007 #8 Skrevet 4. oktober 2007 Å nei, så trist Kjempefint at du er motivert til å komme i gang igjen. Krysser fingrene for deg!
Storkfrøken69 Skrevet 5. oktober 2007 #9 Skrevet 5. oktober 2007 Huff og huff! Det var skrekkelig trist ( Da jeg mistet og hadde utskrapning, gikk det 6 uker før jeg fikk mens. Tror de mener det er greit å starte syklusen etter. Lykke, lykke til )
lita78ღ Skrevet 5. oktober 2007 #10 Skrevet 5. oktober 2007 Stor klem til deg, tideli bom! Og lykke til videre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå