Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jadda...da fikk jeg mensen i dag.....og det er vel første gang jeg er glad for å få "tante grrruuusom"... *ler*

Hun kom faktisk 4 dager før tiden, så jeg er glad for det......slapp heldigvis å gå å vente....

Da er det 21 dager....laaaange 21 dager til vi skal igang igjen.......men JAAADDAA....

ENDELIG!!!!!!!!

Klem til alle sammen!!!!!!

hilsen meg i en litt merkelig lykkerus???!?!?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så gøy!!!!! Håper de 21 dagene går som en vind:o) Du får finne mye og fylle dem med:o)

Lykke til!!!

Skrevet

gratulerer med mens!!!! Vi fulgte hverandre sist vi.. Jeg får mens i dag... tji hi...

Skrevet

Jo takk!!! *Fnis*

Gratulerer med mens du også...... hehe

Ja det gjorde vi.....hvordan går det med deg om dagen?? Hva sjer a?

;o)

Skrevet

Jeg venter fortsatt,jeg.

Hadde regnet med å kunne ringe inn mens i dag, men den har fortsatt ikke kommet :/

Uvanlig at jeg ikke får den til tiden ( tok grav. test i går,den var neg),

men hormonene fra forsøket forrige mnd henger vel igjen....

Ja , det er sjelden man er glad for å få mensen =)

Skrevet

Så flott at du snart er i gang igjen! For oss ser det ut som forsøket blir i uke 45, men først må mensen komme. Ikke alltid like gøy å vente på den....

Håper vi sees på treff om ei uke:-)

Klem

Skrevet

Frk G

Jo da,dagene går da de... litt tøffere mellom forsøkene denne gangen. Kansje fordi jeg tror at alle ho kjønn over 17 år i bygda er gravid.... ALLE uten meg... men jeg skal vise dem jeg ja!!!!

Venter på frys nå da.. hva med deg?

Skrevet

You go girl!!!! Vi skal klare dette nå!

Jeg skal igang med mitt andre forsøk - begynner på spray i slutten av oktober, og regner med uttak/innsett uke 47/48.

De anbefalte at vi ikke tok fryseforsøket vårt nå, da vi bare har 1 egg på frys.....og det skjønner jeg jo.......

Men jeg er utrolig godt humør om dagen og har en magefølelse som sier at dette kommer til å gå veien!! Er ukuelig optimist!!!!

Og snøfilla : jeg kommer på torsdag! Gleder meg!

Skrevet

Så bra å høre lille venn!!! Tenk at vi kan bli såå glad for å få mensen....*ler*.

Jeg starter på sprøyter på tirs, tiden har gått fort.

Ja tenk til sommeren skal vi trille barnevogner sammen!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...