Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2007 #1 Skrevet 4. oktober 2007 Hva skal gutten våres hete? Olav Leif Sverre Kjetil?
yummy Skrevet 4. oktober 2007 #2 Skrevet 4. oktober 2007 Olav er veldig fint. Liker ikke Leif, for meg passer det ikke på en baby -men hver sin smak. Sverre og Kjetil er OK, egentlig fine navn men Olav er nok favoritt Lykke til
Milletrille Skrevet 4. oktober 2007 #3 Skrevet 4. oktober 2007 Liker Kjetil best, deretter Olav. Sverre syns jeg ikke noe så velig om, helt greit, Leif er litt kjipt. Min mening
Gjest Skrevet 4. oktober 2007 #4 Skrevet 4. oktober 2007 Sverre er nydelig, det er Olav og! ;-) Synes Kjetil og Leif er litt for kjipe navn...
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2007 #5 Skrevet 4. oktober 2007 Liker best Olav og Sverre. Leif er igrunnen også ganske fint. Ikke tenkt på det som babynavn enda, men det er helt klart et navn som godt kan brukes. Kjetil heter mange på min egen alder, og flere navn i den sjangeren ville jeg ikke brukt i dag. Da mener jeg navn som Terje, Geir, Magne, Mette, Gunn, Anita. De kommer nok igjen for fullt om noen år - navn gjør jo som regel det.
prebs Skrevet 4. oktober 2007 #6 Skrevet 4. oktober 2007 Rangerer: 1.Olav-flott 2.Sverre-også flott 3.Kjetil-fint 4.Leif-ikke så glad i Olav og Sverre er på min liste også...
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2007 #7 Skrevet 4. oktober 2007 Olav! Men ikke Leif, det er litt for gubbete
Vannmann35 Skrevet 4. oktober 2007 #8 Skrevet 4. oktober 2007 Olav eller Sverre - de andre to er ikke pene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå